Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Twój najcenniejszy kapitał nie polega na tym, co robisz zawodowo ani jakim tytułem się posługujesz, ponieważ te elementy mogą ulegać zmianom. Kluczowe jest to, jak skutecznie się komunikujesz i jakie ostatnie wrażenie pozostawiasz po sobie. Pierwsze wrażenie ludzie potrafią już sprawnie zrewidować, dlatego to właśnie to, co zostawiasz na końcu, ma szczególne znaczenie.
Czy osiągasz cele za wszelką cenę, czy może podążasz własnym tempem, okazując innym właściwą uwagę? Jak w praktyce wyglądają wartości, które wyznajesz, a jakie kierują Tobą naprawdę? Jak jesteś postrzegany przez otoczenie? Czy uchodzisz za osobę godną zaufania i konsekwentną, czy też za nieudolnie stylizowaną kopię kogoś innego? Ile osób w Twoim życiu gotowych jest cię rekomendować? Możliwe, że Twoje wyobrażenie o sobie jako o liderze biznesu rozmija się z tym, jak postrzegają cię inni.
W skrócie, czy wiesz, jaką jesteś marką? Reputacja jest czymś, co każdy posiada, a jej jakość robi różnicę. Każdy ma swoją markę osobistą, ale tylko nieliczni potrafią nią świadomie zarządzać. To oni osiągają sukcesy, są znani z pasji, osiągnięć i komunikacji nacechowanej szacunkiem. Ich reputacja wiąże się z określonymi wartościami, a oni sami są wiarygodnymi autorytetami realizującymi swoje pomysły na życie. Promieniują unikalnym światłem wartościowego wnętrza, nie udając nikogo, kim nie są.
Rozumiesz już istotę sprawy? Czas na działanie — wyzwanie dla ambitnych! Wykorzystaj najlepszą wiedzę z zakresu strategicznego zarządzania, marketingu i relacji międzyludzkich, by świadomie kształtować swoją strategię życiową i dążyć do sukcesu. Zarządzaj swoją reputacją i marką osobistą z taką skutecznością, jak robią to Richard Branson czy Martyna Wojciechowska.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Twój najcenniejszy kapitał nie polega na tym, co robisz zawodowo ani jakim tytułem się posługujesz, ponieważ te elementy mogą ulegać zmianom. Kluczowe jest to, jak skutecznie się komunikujesz i jakie ostatnie wrażenie pozostawiasz po sobie. Pierwsze wrażenie ludzie potrafią już sprawnie zrewidować, dlatego to właśnie to, co zostawiasz na końcu, ma szczególne znaczenie.
Czy osiągasz cele za wszelką cenę, czy może podążasz własnym tempem, okazując innym właściwą uwagę? Jak w praktyce wyglądają wartości, które wyznajesz, a jakie kierują Tobą naprawdę? Jak jesteś postrzegany przez otoczenie? Czy uchodzisz za osobę godną zaufania i konsekwentną, czy też za nieudolnie stylizowaną kopię kogoś innego? Ile osób w Twoim życiu gotowych jest cię rekomendować? Możliwe, że Twoje wyobrażenie o sobie jako o liderze biznesu rozmija się z tym, jak postrzegają cię inni.
W skrócie, czy wiesz, jaką jesteś marką? Reputacja jest czymś, co każdy posiada, a jej jakość robi różnicę. Każdy ma swoją markę osobistą, ale tylko nieliczni potrafią nią świadomie zarządzać. To oni osiągają sukcesy, są znani z pasji, osiągnięć i komunikacji nacechowanej szacunkiem. Ich reputacja wiąże się z określonymi wartościami, a oni sami są wiarygodnymi autorytetami realizującymi swoje pomysły na życie. Promieniują unikalnym światłem wartościowego wnętrza, nie udając nikogo, kim nie są.
Rozumiesz już istotę sprawy? Czas na działanie — wyzwanie dla ambitnych! Wykorzystaj najlepszą wiedzę z zakresu strategicznego zarządzania, marketingu i relacji międzyludzkich, by świadomie kształtować swoją strategię życiową i dążyć do sukcesu. Zarządzaj swoją reputacją i marką osobistą z taką skutecznością, jak robią to Richard Branson czy Martyna Wojciechowska.
