Książka - Jak powstają wielkie strategie? I dlaczego nie wszystkie muszą być wielkie

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Jak powstają wielkie strategie? I dlaczego nie wszystkie muszą być wielkie

Jak powstają wielkie strategie? I dlaczego nie wszystkie muszą być wielkie

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka, którą przekazujemy w ręce Czytelników, jest źródłem aktualnej i rzetelnej wiedzy na temat strategii biznesowej. Zamiast zagłębiać się w zawiłe szczegóły i powodować więcej pytań niż odpowiedzi, oferuje klarowną mapę istniejącej wiedzy, pomagając w zrozumieniu kluczowych zagadnień. Powstała w odpowiedzi na pytania zadawane przez menedżerów uczestniczących w studiach MBA, stanowiąc połączenie światowej literatury z zakresu zarządzania strategicznego, która umożliwia krytyczną ocenę i przegląd akademickich koncepcji strategii.

Publikacja ta ma służyć jako podręcznik, dlatego obfituje w różnorodne przykłady — zarówno szczegółowe, jak i skrócone — które pomagają w lepszym przyswojeniu materiału. Pod koniec każdego rozdziału autor przedstawia w punktach najważniejsze wnioski. Struktura książki jest zaplanowana w logicznej sekwencji: zrozumienie sytuacji strategicznej, wybór strategii, ustalenie strategicznych zachowań, wdrożenie strategii. Choć idealnie strateg powinien działać zgodnie z tą kolejnością, rzeczywistość rzadko oferuje takie warunki. Często konieczne jest improwizowanie, a decyzje strategiczne opierają się na intuicji menedżera, a nie na szczegółowych analizach. Niemniej jednak istotne jest zrozumienie zasad profesjonalnego zarządzania strategicznego, nawet jeśli pełne zastosowanie sekwencji planowania i działania nie zawsze jest możliwe.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

15

91.34 zł

nowa

ok
Taniej o 8.56 złCena rynkowa: 99.90 zł
  • nowa książka

Wysyłka w ciągu 48h + czas dostawy

brak

jak nowa

brak

dobry

brak

widoczne ślady używania

Dostępna ilość 15

Uwaga została 1 szt.

Posiadamy 15 szt.

Dostępna ilość

99.90

91.34

Książka, którą przekazujemy w ręce Czytelników, jest źródłem aktualnej i rzetelnej wiedzy na temat strategii biznesowej. Zamiast zagłębiać się w zawiłe szczegóły i powodować więcej pytań niż odpowiedzi, oferuje klarowną mapę istniejącej wiedzy, pomagając w zrozumieniu kluczowych zagadnień. Powstała w odpowiedzi na pytania zadawane przez menedżerów uczestniczących w studiach MBA, stanowiąc połączenie światowej literatury z zakresu zarządzania strategicznego, która umożliwia krytyczną ocenę i przegląd akademickich koncepcji strategii.

Publikacja ta ma służyć jako podręcznik, dlatego obfituje w różnorodne przykłady — zarówno szczegółowe, jak i skrócone — które pomagają w lepszym przyswojeniu materiału. Pod koniec każdego rozdziału autor przedstawia w punktach najważniejsze wnioski. Struktura książki jest zaplanowana w logicznej sekwencji: zrozumienie sytuacji strategicznej, wybór strategii, ustalenie strategicznych zachowań, wdrożenie strategii. Choć idealnie strateg powinien działać zgodnie z tą kolejnością, rzeczywistość rzadko oferuje takie warunki. Często konieczne jest improwizowanie, a decyzje strategiczne opierają się na intuicji menedżera, a nie na szczegółowych analizach. Niemniej jednak istotne jest zrozumienie zasad profesjonalnego zarządzania strategicznego, nawet jeśli pełne zastosowanie sekwencji planowania i działania nie zawsze jest możliwe.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 91.34 zł

Okładka: Miękka

Ilość stron: 322

Rok wydania: 2024

Rozmiar: 176 x 250 mm

ID: 9788320826319

Autorzy: Wojciech Czakon

Inne książki: Wojciech Czakon

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki: Pozostałe książki

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

9.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

DPD Pickup Punkt Odbioru

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS

Kurier GLS

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier InPost

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Automat paczkowy

Automat paczkowy

5.00 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info