Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jak powstają wielkie strategie? I dlaczego nie wszystkie muszą być wielkie
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka, którą przekazujemy w ręce Czytelników, jest źródłem aktualnej i rzetelnej wiedzy na temat strategii biznesowej. Zamiast zagłębiać się w zawiłe szczegóły i powodować więcej pytań niż odpowiedzi, oferuje klarowną mapę istniejącej wiedzy, pomagając w zrozumieniu kluczowych zagadnień. Powstała w odpowiedzi na pytania zadawane przez menedżerów uczestniczących w studiach MBA, stanowiąc połączenie światowej literatury z zakresu zarządzania strategicznego, która umożliwia krytyczną ocenę i przegląd akademickich koncepcji strategii.
Publikacja ta ma służyć jako podręcznik, dlatego obfituje w różnorodne przykłady — zarówno szczegółowe, jak i skrócone — które pomagają w lepszym przyswojeniu materiału. Pod koniec każdego rozdziału autor przedstawia w punktach najważniejsze wnioski. Struktura książki jest zaplanowana w logicznej sekwencji: zrozumienie sytuacji strategicznej, wybór strategii, ustalenie strategicznych zachowań, wdrożenie strategii. Choć idealnie strateg powinien działać zgodnie z tą kolejnością, rzeczywistość rzadko oferuje takie warunki. Często konieczne jest improwizowanie, a decyzje strategiczne opierają się na intuicji menedżera, a nie na szczegółowych analizach. Niemniej jednak istotne jest zrozumienie zasad profesjonalnego zarządzania strategicznego, nawet jeśli pełne zastosowanie sekwencji planowania i działania nie zawsze jest możliwe.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
91.34 zł
nowa

- nowa książka
Wysyłka w ciągu 48h + czas dostawy
jak nowa
dobry
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 15
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 15 szt.
Książka, którą przekazujemy w ręce Czytelników, jest źródłem aktualnej i rzetelnej wiedzy na temat strategii biznesowej. Zamiast zagłębiać się w zawiłe szczegóły i powodować więcej pytań niż odpowiedzi, oferuje klarowną mapę istniejącej wiedzy, pomagając w zrozumieniu kluczowych zagadnień. Powstała w odpowiedzi na pytania zadawane przez menedżerów uczestniczących w studiach MBA, stanowiąc połączenie światowej literatury z zakresu zarządzania strategicznego, która umożliwia krytyczną ocenę i przegląd akademickich koncepcji strategii.
Publikacja ta ma służyć jako podręcznik, dlatego obfituje w różnorodne przykłady — zarówno szczegółowe, jak i skrócone — które pomagają w lepszym przyswojeniu materiału. Pod koniec każdego rozdziału autor przedstawia w punktach najważniejsze wnioski. Struktura książki jest zaplanowana w logicznej sekwencji: zrozumienie sytuacji strategicznej, wybór strategii, ustalenie strategicznych zachowań, wdrożenie strategii. Choć idealnie strateg powinien działać zgodnie z tą kolejnością, rzeczywistość rzadko oferuje takie warunki. Często konieczne jest improwizowanie, a decyzje strategiczne opierają się na intuicji menedżera, a nie na szczegółowych analizach. Niemniej jednak istotne jest zrozumienie zasad profesjonalnego zarządzania strategicznego, nawet jeśli pełne zastosowanie sekwencji planowania i działania nie zawsze jest możliwe.