Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ja w świecie kultury i rozrywki. Mój czas wolny. Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książki z serii „Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną” zostały stworzone zgodnie z wytycznymi Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 roku. Są one cennym narzędziem dla nauczycieli i terapeutów, wspomagającym realizację treści z zakresu edukacji i wychowania zawartych w podstawie programowej. W aktualnej publikacji uwzględniono tematy z obszarów "Ja w świecie kultury i rozrywki" oraz "Mój czas wolny", prezentując je za pomocą zdjęć. Równorzędny podział stron pozwala na interaktywną naukę: parzyste strony zawierają fotografie przeznaczone dla ucznia, podczas gdy nieparzyste zawierają pytania, które mają być odczytywane przez nauczyciela, terapeutę lub rodzica. Początkowe pytania odnoszą się bezpośrednio do obrazów, stymulując ucznia do refleksji. Kolejne pytania poszerzają wiedzę i umiejętności związane z poruszanym tematem, a końcowe koncentrują się na doświadczeniach ucznia. Dodatkowo, zestaw ćwiczeń zamieszczony pod pytaniami ma na celu utrwalenie nowej wiedzy przez dziecko.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książki z serii „Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną” zostały stworzone zgodnie z wytycznymi Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 roku. Są one cennym narzędziem dla nauczycieli i terapeutów, wspomagającym realizację treści z zakresu edukacji i wychowania zawartych w podstawie programowej. W aktualnej publikacji uwzględniono tematy z obszarów "Ja w świecie kultury i rozrywki" oraz "Mój czas wolny", prezentując je za pomocą zdjęć. Równorzędny podział stron pozwala na interaktywną naukę: parzyste strony zawierają fotografie przeznaczone dla ucznia, podczas gdy nieparzyste zawierają pytania, które mają być odczytywane przez nauczyciela, terapeutę lub rodzica. Początkowe pytania odnoszą się bezpośrednio do obrazów, stymulując ucznia do refleksji. Kolejne pytania poszerzają wiedzę i umiejętności związane z poruszanym tematem, a końcowe koncentrują się na doświadczeniach ucznia. Dodatkowo, zestaw ćwiczeń zamieszczony pod pytaniami ma na celu utrwalenie nowej wiedzy przez dziecko.
