Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ja jako konsument Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Seria książek pt. "Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną", opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z 14 lutego 2017 roku, stanowi nieocenioną pomoc dla nauczycieli i terapeutów w realizacji treści zawartych w podstawie programowej. Publikacja ta skupia się na temacie "Ja jako konsument" i wykorzystuje bogactwo fotografii, aby uczynić przekazywane treści bardziej przystępnymi. Zdjęcia zamieszczone są na stronach parzystych, skierowanych do uczniów, natomiast strony nieparzyste zawierają pytania przeznaczone do odczytu przez nauczycieli, terapeutów lub rodziców. Pytania wprowadzają ucznia w temat, następnie pomagają pogłębić jego rozumienie zagadnienia i zdobyć nowe umiejętności. Ostatnia część pytań dotyczy osobistych doświadczeń ucznia, co pozwala na lepsze zrozumienie materiału. Po pytaniach znajdują się ćwiczenia, które pomagają dzieciom utrwalić nabytą wiedzę.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Seria książek pt. "Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną", opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z 14 lutego 2017 roku, stanowi nieocenioną pomoc dla nauczycieli i terapeutów w realizacji treści zawartych w podstawie programowej. Publikacja ta skupia się na temacie "Ja jako konsument" i wykorzystuje bogactwo fotografii, aby uczynić przekazywane treści bardziej przystępnymi. Zdjęcia zamieszczone są na stronach parzystych, skierowanych do uczniów, natomiast strony nieparzyste zawierają pytania przeznaczone do odczytu przez nauczycieli, terapeutów lub rodziców. Pytania wprowadzają ucznia w temat, następnie pomagają pogłębić jego rozumienie zagadnienia i zdobyć nowe umiejętności. Ostatnia część pytań dotyczy osobistych doświadczeń ucznia, co pozwala na lepsze zrozumienie materiału. Po pytaniach znajdują się ćwiczenia, które pomagają dzieciom utrwalić nabytą wiedzę.
