Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ja i mój świat. Lekcje dla uczniów z autyzmem i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Etap wyrazu. Podręcznik. Część 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Ja i mój świat 2" została stworzona przez zespół specjalistów z dziedziny psychologii i pedagogiki ze Specjalnego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem w Gdańsku. W skład zespołu wchodzą: Marzena Bednarz, Joanna Bladowska, Karolina Kluczkowska, Weronika Lubocka, Eliza Ludkiewicz, Agnieszka Maślaczyk-Trzasko, Angelika Miłosz, Małgorzata Okoniewska, Magdalena Sowińska, Aleksandra Szakiewicz oraz Marzena Żmuda-Trzebiatowska.
Podręcznik ten jest dedykowany uczniom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, szczególnie tym z autyzmem. Jego treść uwzględnia unikalne sposoby uczenia się tych dzieci, wspierając ich wszechstronny rozwój. Książka umożliwia systematyczne pogłębianie wiedzy o świecie przyrody i społeczeństwa, a jednocześnie rozwija nowe umiejętności. Wątki większości rozdziałów są zgodne z tymi z pierwszej części serii, lecz wzbogacone o dodatkowe treści i nowe kompetencje, które uczniowie mogą nabyć.
Interesujące zdjęcia i ilustracje pełnią rolę wprowadzającą do omawianych zagadnień. Towarzyszą im krótkie teksty i wierszyki, wzbogacone o pytania pomocnicze dla nauczycieli, które mogą być wykorzystane do dalszej pracy z uczniami, biorąc pod uwagę ich indywidualne umiejętności i sposób przyswajania wiedzy. Publikacja jest skierowana zarówno do uczniów, którzy bazują głównie na materiale wizualnym, jak i do tych, którzy posługują się wiedzą ogólną i mają dobre umiejętności językowe.
"Ja i mój świat 2" wprowadza także w tajniki czytania, stosując zarówno metodę globalną, jak i syntetyczno-analityczną, zachęcając uczniów do rozpoznawania wyrazów. Książka zawiera ćwiczenia ułatwiające naukę sylabizowania, obejmujące dzielenie słów na sylaby oraz teksty, w których sylaby są wyraźnie zaznaczone, co wspomaga kształtowanie umiejętności czytania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Ja i mój świat 2" została stworzona przez zespół specjalistów z dziedziny psychologii i pedagogiki ze Specjalnego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem w Gdańsku. W skład zespołu wchodzą: Marzena Bednarz, Joanna Bladowska, Karolina Kluczkowska, Weronika Lubocka, Eliza Ludkiewicz, Agnieszka Maślaczyk-Trzasko, Angelika Miłosz, Małgorzata Okoniewska, Magdalena Sowińska, Aleksandra Szakiewicz oraz Marzena Żmuda-Trzebiatowska.
Podręcznik ten jest dedykowany uczniom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, szczególnie tym z autyzmem. Jego treść uwzględnia unikalne sposoby uczenia się tych dzieci, wspierając ich wszechstronny rozwój. Książka umożliwia systematyczne pogłębianie wiedzy o świecie przyrody i społeczeństwa, a jednocześnie rozwija nowe umiejętności. Wątki większości rozdziałów są zgodne z tymi z pierwszej części serii, lecz wzbogacone o dodatkowe treści i nowe kompetencje, które uczniowie mogą nabyć.
Interesujące zdjęcia i ilustracje pełnią rolę wprowadzającą do omawianych zagadnień. Towarzyszą im krótkie teksty i wierszyki, wzbogacone o pytania pomocnicze dla nauczycieli, które mogą być wykorzystane do dalszej pracy z uczniami, biorąc pod uwagę ich indywidualne umiejętności i sposób przyswajania wiedzy. Publikacja jest skierowana zarówno do uczniów, którzy bazują głównie na materiale wizualnym, jak i do tych, którzy posługują się wiedzą ogólną i mają dobre umiejętności językowe.
"Ja i mój świat 2" wprowadza także w tajniki czytania, stosując zarówno metodę globalną, jak i syntetyczno-analityczną, zachęcając uczniów do rozpoznawania wyrazów. Książka zawiera ćwiczenia ułatwiające naukę sylabizowania, obejmujące dzielenie słów na sylaby oraz teksty, w których sylaby są wyraźnie zaznaczone, co wspomaga kształtowanie umiejętności czytania.
