Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Islands of Memory
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka autorstwa Jolanty Ambrosewicz-Jacobs jest fascynującą analizą dotyczącą kształtowania się polskiej pamięci o Holokauście, zwłaszcza poprzez edukację. Publikacja opiera się niemal całkowicie na wynikach ogólnopolskich badań przeprowadzonych w 2008 roku, które objęły młodzież szkolną. Badania te miały na celu zbadanie wiedzy uczniów na temat Holokaustu, ich dominujących wyobrażeń oraz stosunku do Żydów, a także poziomu akceptacji antysemickich poglądów.
Uczestnicy badania udzielali odpowiedzi już po ukazaniu się książki Jana Tomasza Grossa pt. „Sąsiedzi. Historia zagłady żydowskiego miasteczka”, która wywołała gorącą debatę dotyczącą możliwego współudziału Polaków w wydarzeniach Holokaustu, jak również intensyfikację badań w tym obszarze. Kluczowe jest pytanie, czy nowe odkrycia dotyczące bolesnych aspektów polskiej historii znajdują odzwierciedlenie w systemie edukacji i podręcznikach. Czy te kwestie mają wpływ na postrzeganie przeszłości wśród młodych Polaków?
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka autorstwa Jolanty Ambrosewicz-Jacobs jest fascynującą analizą dotyczącą kształtowania się polskiej pamięci o Holokauście, zwłaszcza poprzez edukację. Publikacja opiera się niemal całkowicie na wynikach ogólnopolskich badań przeprowadzonych w 2008 roku, które objęły młodzież szkolną. Badania te miały na celu zbadanie wiedzy uczniów na temat Holokaustu, ich dominujących wyobrażeń oraz stosunku do Żydów, a także poziomu akceptacji antysemickich poglądów.
Uczestnicy badania udzielali odpowiedzi już po ukazaniu się książki Jana Tomasza Grossa pt. „Sąsiedzi. Historia zagłady żydowskiego miasteczka”, która wywołała gorącą debatę dotyczącą możliwego współudziału Polaków w wydarzeniach Holokaustu, jak również intensyfikację badań w tym obszarze. Kluczowe jest pytanie, czy nowe odkrycia dotyczące bolesnych aspektów polskiej historii znajdują odzwierciedlenie w systemie edukacji i podręcznikach. Czy te kwestie mają wpływ na postrzeganie przeszłości wśród młodych Polaków?
