Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy potrafisz do nich dotrzeć?
W dzisiejszym świecie internet odgrywa kluczową rolę w codziennym życiu. To właśnie tutaj szukamy produktów, usług oraz opinii, które pomagają nam podjąć decyzje zakupowe. Zakupy online są coraz powszechniejsze, a przedsiębiorcy, rozumiejąc preferencje polskich konsumentów, starają się spełniać ich oczekiwania. Nowe sklepy internetowe powstają z dużą łatwością.
Stworzenie takiego sklepu jest stosunkowo proste dzięki dostępnym technologiom i szablonom, a także wsparciu ze strony wykwalifikowanych informatyków. Jednak większym wyzwaniem jest jego promocja. Jak przekonać klientów do odwiedzenia nowego i nieznanego jeszcze miejsca w sieci, gdy brakuje nam opinii w mediach społecznościowych?
Gdzie najlepiej się reklamować online? Jak skutecznie promować swój e-sklep? Na jakich platformach internetowych warto skupić uwagę? Jak zidentyfikować potencjalnych klientów i wzbudzić ich zaufanie?
Weronika Modzelewska, znana jako @przystanekinternet, odpowiada na te i inne pytania w swojej książce. Pokazuje, jak efektywnie działać w mediach społecznościowych, by spędzać mniej czasu, a jednocześnie zarabiać więcej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Twoi klienci czekają na Ciebie w sieci. Czy potrafisz do nich dotrzeć?
W dzisiejszym świecie internet odgrywa kluczową rolę w codziennym życiu. To właśnie tutaj szukamy produktów, usług oraz opinii, które pomagają nam podjąć decyzje zakupowe. Zakupy online są coraz powszechniejsze, a przedsiębiorcy, rozumiejąc preferencje polskich konsumentów, starają się spełniać ich oczekiwania. Nowe sklepy internetowe powstają z dużą łatwością.
Stworzenie takiego sklepu jest stosunkowo proste dzięki dostępnym technologiom i szablonom, a także wsparciu ze strony wykwalifikowanych informatyków. Jednak większym wyzwaniem jest jego promocja. Jak przekonać klientów do odwiedzenia nowego i nieznanego jeszcze miejsca w sieci, gdy brakuje nam opinii w mediach społecznościowych?
Gdzie najlepiej się reklamować online? Jak skutecznie promować swój e-sklep? Na jakich platformach internetowych warto skupić uwagę? Jak zidentyfikować potencjalnych klientów i wzbudzić ich zaufanie?
Weronika Modzelewska, znana jako @przystanekinternet, odpowiada na te i inne pytania w swojej książce. Pokazuje, jak efektywnie działać w mediach społecznościowych, by spędzać mniej czasu, a jednocześnie zarabiać więcej.
