Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Innowacyjność w praktyce pedagogicznej T.3
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia pt. "Innowacyjność w praktyce pedagogicznej w kontekście współdziałania rodziców dziecka nauczyciela" stanowi trzeci tom w serii, której pierwsze dwa tomy noszą tytuły "Innowacyjność w praktyce pedagogicznej. Teoria i praktyka. T. 1" oraz "Innowacyjność w praktyce pedagogicznej. Refleksje pedagogiczne w teorii i praktyce, T. 2", redagowanej przez Urszulę Szuścik i Renatę Raszkę. Publikacja ta rozwija wątki omawiane w poprzednich częściach, zachęcając Czytelników do pogłębionej refleksji nad kluczową i nieustannie aktualną tematyką innowacyjności w pedagogice. Autorzy przekazują głęboko zakorzenione przekonanie o wartości trójpodmiotowości w edukacji, czyli bliskiej współpracy rodziców, dzieci oraz nauczycieli, a także o otwartości na współpracę z lokalną społecznością.
Monografia została podzielona na trzy tematyczne części: "Alternatywne, innowacyjne działania w procesie nauczania-uczenia się", "Podmioty innowacyjnych działań edukacyjnych" oraz "Innowacyjność w środowisku szkolnym - przykłady dobrych praktyk". Każda z tych sekcji przedstawia różnorodne aspekty innowacyjnych podejść w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, dostarczając cennych przykładów i inspiracji.
Książka skierowana jest do środowiska akademickiego, w tym teoretyków i praktyków zajmujących się kształceniem pedagogów, nauczycieli pracujących w różnorodnych instytucjach edukacyjnych, szczególnie na niższych poziomach nauczania, studentów pedagogiki oraz rodziców, którzy coraz częściej angażują się w edukację domową swoich dzieci.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia pt. "Innowacyjność w praktyce pedagogicznej w kontekście współdziałania rodziców dziecka nauczyciela" stanowi trzeci tom w serii, której pierwsze dwa tomy noszą tytuły "Innowacyjność w praktyce pedagogicznej. Teoria i praktyka. T. 1" oraz "Innowacyjność w praktyce pedagogicznej. Refleksje pedagogiczne w teorii i praktyce, T. 2", redagowanej przez Urszulę Szuścik i Renatę Raszkę. Publikacja ta rozwija wątki omawiane w poprzednich częściach, zachęcając Czytelników do pogłębionej refleksji nad kluczową i nieustannie aktualną tematyką innowacyjności w pedagogice. Autorzy przekazują głęboko zakorzenione przekonanie o wartości trójpodmiotowości w edukacji, czyli bliskiej współpracy rodziców, dzieci oraz nauczycieli, a także o otwartości na współpracę z lokalną społecznością.
Monografia została podzielona na trzy tematyczne części: "Alternatywne, innowacyjne działania w procesie nauczania-uczenia się", "Podmioty innowacyjnych działań edukacyjnych" oraz "Innowacyjność w środowisku szkolnym - przykłady dobrych praktyk". Każda z tych sekcji przedstawia różnorodne aspekty innowacyjnych podejść w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, dostarczając cennych przykładów i inspiracji.
Książka skierowana jest do środowiska akademickiego, w tym teoretyków i praktyków zajmujących się kształceniem pedagogów, nauczycieli pracujących w różnorodnych instytucjach edukacyjnych, szczególnie na niższych poziomach nauczania, studentów pedagogiki oraz rodziców, którzy coraz częściej angażują się w edukację domową swoich dzieci.
