Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Informacyjne podstawy decyzji marketingowych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W książce "Informacyjne podstawy decyzji marketingowych" autor dogłębnie bada, jakie informacje są kluczowe na różnych szczeblach zarządzania w ramach strategii marketingowych. Opisuje konstrukcję systemu informacji marketingowej oraz omawia czynniki wpływające na powodzenie działań marketingowych i sprzedaży. Autor zwraca uwagę na znaczenie integracji najnowszych technologii informacyjnych, które mogą znacznie ułatwić podejmowanie decyzji w marketingu. Podkreśla również różnorodność dostępnych źródeł informacji, zarówno tych pierwotnych, jak i wtórnych, oraz wagę ich zorganizowania, na przykład poprzez zastosowanie hurtowni danych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W książce "Informacyjne podstawy decyzji marketingowych" autor dogłębnie bada, jakie informacje są kluczowe na różnych szczeblach zarządzania w ramach strategii marketingowych. Opisuje konstrukcję systemu informacji marketingowej oraz omawia czynniki wpływające na powodzenie działań marketingowych i sprzedaży. Autor zwraca uwagę na znaczenie integracji najnowszych technologii informacyjnych, które mogą znacznie ułatwić podejmowanie decyzji w marketingu. Podkreśla również różnorodność dostępnych źródeł informacji, zarówno tych pierwotnych, jak i wtórnych, oraz wagę ich zorganizowania, na przykład poprzez zastosowanie hurtowni danych.
