Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Infografiki. Praktyczne zastosowanie w biznesie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Infografiki stały się kluczowym narzędziem komunikacji wizualnej we współczesnym świecie, a Guy Kawasaki dostarcza inspirującą przedmowę w książce poświęconej temu tematowi. Infografiki mają niezwykłą zdolność do skutecznego przekazywania informacji dzięki swojej wizualnej naturze. Potrafią one błyskawicznie przyciągnąć uwagę, oferując jednocześnie intuicyjność, estetykę oraz element zabawy, co czyni je narzędziami uniwersalnie akceptowalnymi i efektywnymi.
Stosowanie infografik pozwala na wizualizację skomplikowanych koncepcji, danych statystycznych, procesów oraz informacji osobistych. Dzięki nim można zwiększyć sprzedaż, kreować i wzmacniać markę, a także ułatwiać obsługę klienta i organizację zespołów. Infografiki są również doskonałym sposobem na mierzenie zwrotu z inwestycji, co z pewnością doceni każde kierownictwo.
Autorem przewodnika po tworzeniu infografik jest Mark Smiciklas, specjalista z Intersection Consulting, uznawany ekspert i promotor wizualizacji danych. Posiada on ponad osiemnaście lat doświadczenia w marketingu, w tym w segmentach B2B i B2C, co czyni go niezastąpionym źródłem wiedzy w dziedzinie skutecznej komunikacji wizualnej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Infografiki stały się kluczowym narzędziem komunikacji wizualnej we współczesnym świecie, a Guy Kawasaki dostarcza inspirującą przedmowę w książce poświęconej temu tematowi. Infografiki mają niezwykłą zdolność do skutecznego przekazywania informacji dzięki swojej wizualnej naturze. Potrafią one błyskawicznie przyciągnąć uwagę, oferując jednocześnie intuicyjność, estetykę oraz element zabawy, co czyni je narzędziami uniwersalnie akceptowalnymi i efektywnymi.
Stosowanie infografik pozwala na wizualizację skomplikowanych koncepcji, danych statystycznych, procesów oraz informacji osobistych. Dzięki nim można zwiększyć sprzedaż, kreować i wzmacniać markę, a także ułatwiać obsługę klienta i organizację zespołów. Infografiki są również doskonałym sposobem na mierzenie zwrotu z inwestycji, co z pewnością doceni każde kierownictwo.
Autorem przewodnika po tworzeniu infografik jest Mark Smiciklas, specjalista z Intersection Consulting, uznawany ekspert i promotor wizualizacji danych. Posiada on ponad osiemnaście lat doświadczenia w marketingu, w tym w segmentach B2B i B2C, co czyni go niezastąpionym źródłem wiedzy w dziedzinie skutecznej komunikacji wizualnej.
