Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Hybrydy ideologii edukacyjnych polskich polityków
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Najważniejsze ideologie wpływające na edukację to te, które kształtują myślenie i działania osób sprawujących władzę polityczną. To właśnie politycy tworzą ramy prawne oraz możliwości kształcenia i wychowywania młodych pokoleń. Mają oni istotny wpływ na formowanie oczekiwań społecznych i kształtowanie opinii publicznej dotyczącej szeroko pojętej edukacji. Ich postrzeganie tej sfery społecznej jest kluczowe dla wszystkich procesów związanych z edukacją.
Autorka książki przyjmuje to podejście, aby zbadać edukacyjne ideologie polskich polityków, reprezentujących kluczowe partie polityczne w latach 2007-2010. Analizuje programy partyjne, artykuły prasowe, wpisy na blogach polityków oraz cytaty z wywiadów, by lepiej zrozumieć te ideologie. Zaobserwowana hybrydyzacja, charakteryzująca się elastycznością i zmiennością, a także łącząca przeciwstawne elementy, budzi pytania o przyszłość edukacji w Polsce.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Najważniejsze ideologie wpływające na edukację to te, które kształtują myślenie i działania osób sprawujących władzę polityczną. To właśnie politycy tworzą ramy prawne oraz możliwości kształcenia i wychowywania młodych pokoleń. Mają oni istotny wpływ na formowanie oczekiwań społecznych i kształtowanie opinii publicznej dotyczącej szeroko pojętej edukacji. Ich postrzeganie tej sfery społecznej jest kluczowe dla wszystkich procesów związanych z edukacją.
Autorka książki przyjmuje to podejście, aby zbadać edukacyjne ideologie polskich polityków, reprezentujących kluczowe partie polityczne w latach 2007-2010. Analizuje programy partyjne, artykuły prasowe, wpisy na blogach polityków oraz cytaty z wywiadów, by lepiej zrozumieć te ideologie. Zaobserwowana hybrydyzacja, charakteryzująca się elastycznością i zmiennością, a także łącząca przeciwstawne elementy, budzi pytania o przyszłość edukacji w Polsce.
