Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Gwoździem w mózg" to obowiązkowa lektura dla każdego marketera, który pragnie przejść poza standardowe rozumienie zachowań konsumenckich. Książka ta jest skierowana do tych, którzy dążą do głębszego zrozumienia rynku i chcą opracować przekonujące i angażujące komunikaty marketingowe. Dzięki niej można nie tylko zaspokoić istniejące potrzeby klientów, ale także odkrywać te, które jeszcze nie zostały w pełni uświadomione, a także kreować nowe pragnienia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Gwoździem w mózg" to obowiązkowa lektura dla każdego marketera, który pragnie przejść poza standardowe rozumienie zachowań konsumenckich. Książka ta jest skierowana do tych, którzy dążą do głębszego zrozumienia rynku i chcą opracować przekonujące i angażujące komunikaty marketingowe. Dzięki niej można nie tylko zaspokoić istniejące potrzeby klientów, ale także odkrywać te, które jeszcze nie zostały w pełni uświadomione, a także kreować nowe pragnienia.
