Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Gandhi. Lider. 14 przewodnich zasad inspirujących współczesnych liderów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
ALAN AXELROD, autor ponad sześćdziesięciu popularnych książek dotyczących historii i biznesu, zagłębił się w biografie takich postaci jak Królowa Elżbieta I, generał George S. Patton oraz Winston Churchill, poszukując uniwersalnych prawd mogących służyć współczesnym liderom. Podczas pracy nad tematem Gandhiego, Axelrod natknął się na bodajże najbardziej nieoczywisty, a jednocześnie najbogatszy materiał do analizy.
Axelrod posługuje się swoim charakterystycznym, narracyjnym stylem, aby rozłożyć strategie przywódcze Gandhiego na 14 kluczowych elementów, popartych setką lekcji, które ilustrują wypowiedzi Gandhiego i wydarzenia z jego życia. Te myśli oraz działania ukazane są w sposób, który pozwala im zachować świeżość i aktualność, będąc nieustannym źródłem inspiracji dla dzisiejszego, a także przyszłego świata biznesu.
Życie i wyzwania Gandhiego szczególnie rezonują w kontekście wielokulturowego środowiska biznesowego XXI wieku, które charakteryzuje się zaciekłą konkurencją, odnowionym naciskiem na zrównoważony rozwój i odnawialność zasobów, a także koniecznością respektowania godności globalnej siły roboczej. Współczesne pojmowanie rywalizacji przeszło transformację, wymuszoną potrzebami oraz załamaniami na giełdzie. Etyczna współpraca nagle jawi się nie tylko jako droga do rozsądku, ale także do zamożności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
ALAN AXELROD, autor ponad sześćdziesięciu popularnych książek dotyczących historii i biznesu, zagłębił się w biografie takich postaci jak Królowa Elżbieta I, generał George S. Patton oraz Winston Churchill, poszukując uniwersalnych prawd mogących służyć współczesnym liderom. Podczas pracy nad tematem Gandhiego, Axelrod natknął się na bodajże najbardziej nieoczywisty, a jednocześnie najbogatszy materiał do analizy.
Axelrod posługuje się swoim charakterystycznym, narracyjnym stylem, aby rozłożyć strategie przywódcze Gandhiego na 14 kluczowych elementów, popartych setką lekcji, które ilustrują wypowiedzi Gandhiego i wydarzenia z jego życia. Te myśli oraz działania ukazane są w sposób, który pozwala im zachować świeżość i aktualność, będąc nieustannym źródłem inspiracji dla dzisiejszego, a także przyszłego świata biznesu.
Życie i wyzwania Gandhiego szczególnie rezonują w kontekście wielokulturowego środowiska biznesowego XXI wieku, które charakteryzuje się zaciekłą konkurencją, odnowionym naciskiem na zrównoważony rozwój i odnawialność zasobów, a także koniecznością respektowania godności globalnej siły roboczej. Współczesne pojmowanie rywalizacji przeszło transformację, wymuszoną potrzebami oraz załamaniami na giełdzie. Etyczna współpraca nagle jawi się nie tylko jako droga do rozsądku, ale także do zamożności.
