Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Firma, czyli Ty
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Paul Jarvis w swojej książce "Firma, czyli Ty" wydanej przez IMKER EKOMERCYJNIE przedstawia konkretne podejście do prowadzenia biznesu, które polega na efektywnym budowaniu małych, ale dobrze prosperujących firm. Podkreśla, że pragnienie nieustannego wzrostu nie jest zrównoważoną strategią biznesową i zachęca do refleksji, czy rzeczywiście potrzebujemy ciągłego zwiększania skali. W książce autor omawia, jak poprzez automatyzację i procesy można tworzyć firmy, które generują zyski niezależnie od czasu poświęcanego na bieżącą pracę. Nawet przy jednoosobowym prowadzeniu działalności można skalować zyski bez znacznego zwiększania zasobów ludzkich. Jarvis, mający doświadczenie jako projektant stron dla znanych sportowców i firm takich jak Yahoo czy Microsoft, dzieli się swoimi spostrzeżeniami, które zdobył, pracując z przedsiębiorcami internetowymi. Aktualnie tworzy oprogramowanie i prowadzi swoje kursy online z wyspy u wybrzeży Kolumbii Brytyjskiej. Książka jest podzielona na trzy części: "Zacznij", "Nazwij" i "Utrzymaj", które prowadzą czytelnika przez proces tworzenia skutecznej, małej firmy krok po kroku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Paul Jarvis w swojej książce "Firma, czyli Ty" wydanej przez IMKER EKOMERCYJNIE przedstawia konkretne podejście do prowadzenia biznesu, które polega na efektywnym budowaniu małych, ale dobrze prosperujących firm. Podkreśla, że pragnienie nieustannego wzrostu nie jest zrównoważoną strategią biznesową i zachęca do refleksji, czy rzeczywiście potrzebujemy ciągłego zwiększania skali. W książce autor omawia, jak poprzez automatyzację i procesy można tworzyć firmy, które generują zyski niezależnie od czasu poświęcanego na bieżącą pracę. Nawet przy jednoosobowym prowadzeniu działalności można skalować zyski bez znacznego zwiększania zasobów ludzkich. Jarvis, mający doświadczenie jako projektant stron dla znanych sportowców i firm takich jak Yahoo czy Microsoft, dzieli się swoimi spostrzeżeniami, które zdobył, pracując z przedsiębiorcami internetowymi. Aktualnie tworzy oprogramowanie i prowadzi swoje kursy online z wyspy u wybrzeży Kolumbii Brytyjskiej. Książka jest podzielona na trzy części: "Zacznij", "Nazwij" i "Utrzymaj", które prowadzą czytelnika przez proces tworzenia skutecznej, małej firmy krok po kroku.
