Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Filozoficzne źródła sporu o rozumienie praw...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka podejmuje się analizy oraz wyjaśnienia aktualnego sporu w polskiej literaturze związanej z tematem rozumienia i ochrony praw dziecka w międzynarodowych dokumentach dotyczących praw człowieka oraz w praktyce społecznej. Jak wskazuje tytuł, praca ta należy do dziedziny filozofii prawa i przyjmuje filozoficzne podejście do omawianego problemu. Kluczowe zagadnienia koncentrują się wokół kwestii takich jak podmiotowość i zakres praw dziecka, charakter dóbr przynależnych dziecku jako praw człowieka, a także specyfika dziecka jako istoty zależnej oraz środowisk, w których funkcjonuje, takich jak rodzina czy szkoła, gdzie prawa te są realizowane. Książka bada antropologiczne podstawy praw dziecka, co pozwala wskazać na źródła różnorodnych interpretacji tych praw i zaproponować potencjalne rozwiązania sporu dotyczącego ich zrozumienia i implementacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka podejmuje się analizy oraz wyjaśnienia aktualnego sporu w polskiej literaturze związanej z tematem rozumienia i ochrony praw dziecka w międzynarodowych dokumentach dotyczących praw człowieka oraz w praktyce społecznej. Jak wskazuje tytuł, praca ta należy do dziedziny filozofii prawa i przyjmuje filozoficzne podejście do omawianego problemu. Kluczowe zagadnienia koncentrują się wokół kwestii takich jak podmiotowość i zakres praw dziecka, charakter dóbr przynależnych dziecku jako praw człowieka, a także specyfika dziecka jako istoty zależnej oraz środowisk, w których funkcjonuje, takich jak rodzina czy szkoła, gdzie prawa te są realizowane. Książka bada antropologiczne podstawy praw dziecka, co pozwala wskazać na źródła różnorodnych interpretacji tych praw i zaproponować potencjalne rozwiązania sporu dotyczącego ich zrozumienia i implementacji.
