Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Fakty - język - podmiotowość. Stylistyczne osobliwości reportaży Ryszarda Kapuścińskiego
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wnikliwe badanie zabiegów stylistycznych stosowanych przez Ryszarda Kapuścińskiego, które sprawiają, że jego dzieła są przekonujące i sugestywne, ma na celu nie tylko zgłębianie wiedzy, ale również zastosowanie praktyczne. Książka ta może służyć jako pomoc naukowa i instruktaż dla przyszłych dziennikarzy, oferując konkretne przykłady i analizę. Uczniowie z kolei, zachęcani do czytania wybranych reportaży w ramach programu nauczania, mogą dzięki tym materiałom poszerzyć swoje umiejętności interpretacyjne, zwracając uwagę na warstwy leksykalne, składniowe i etnolingwistyczne. W ten sposób literatura staje się nie tylko przedmiotem nauki, ale również środkiem do rozwijania kompetencji językowych. Młodzi ludzie, którzy sięgają po teksty Kapuścińskiego, zwykle skupiają się na głównych tematach i przesłaniach utworów. Propozycja innego podejścia do odbioru tych tekstów, które uwzględnia znaczenie twórczego użycia języka w przedstawianiu rzeczywistości, daje szansę odkrycia dodatkowych, estetycznych i kulturowych warstw dzieła.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wnikliwe badanie zabiegów stylistycznych stosowanych przez Ryszarda Kapuścińskiego, które sprawiają, że jego dzieła są przekonujące i sugestywne, ma na celu nie tylko zgłębianie wiedzy, ale również zastosowanie praktyczne. Książka ta może służyć jako pomoc naukowa i instruktaż dla przyszłych dziennikarzy, oferując konkretne przykłady i analizę. Uczniowie z kolei, zachęcani do czytania wybranych reportaży w ramach programu nauczania, mogą dzięki tym materiałom poszerzyć swoje umiejętności interpretacyjne, zwracając uwagę na warstwy leksykalne, składniowe i etnolingwistyczne. W ten sposób literatura staje się nie tylko przedmiotem nauki, ale również środkiem do rozwijania kompetencji językowych. Młodzi ludzie, którzy sięgają po teksty Kapuścińskiego, zwykle skupiają się na głównych tematach i przesłaniach utworów. Propozycja innego podejścia do odbioru tych tekstów, które uwzględnia znaczenie twórczego użycia języka w przedstawianiu rzeczywistości, daje szansę odkrycia dodatkowych, estetycznych i kulturowych warstw dzieła.
