Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Etyka mediów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Normy etyczne, które powinny kierować działalnością mediów, są powszechnie znane i opisywane w licznych podręcznikach oraz kodeksach dziennikarskich. Mimo to, w praktyce ich wdrażanie napotyka na liczne wyzwania. Kluczowe jest, by etyka mediów nie ograniczała się do prostego zbioru zasad. Przy ich opracowywaniu i ocenie skuteczności nie można pominąć dynamicznych zmian, którym media muszą sprostać, adaptując się do gwałtownych przewrotów społecznych i technologicznych, które wpływają na cały ten sektor. W książce autor celowo unika podkreślania różnic między mediami komercyjnymi a publicznymi, starając się skupić na szerszej perspektywie tych wspólnych wyzwań.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Normy etyczne, które powinny kierować działalnością mediów, są powszechnie znane i opisywane w licznych podręcznikach oraz kodeksach dziennikarskich. Mimo to, w praktyce ich wdrażanie napotyka na liczne wyzwania. Kluczowe jest, by etyka mediów nie ograniczała się do prostego zbioru zasad. Przy ich opracowywaniu i ocenie skuteczności nie można pominąć dynamicznych zmian, którym media muszą sprostać, adaptując się do gwałtownych przewrotów społecznych i technologicznych, które wpływają na cały ten sektor. W książce autor celowo unika podkreślania różnic między mediami komercyjnymi a publicznymi, starając się skupić na szerszej perspektywie tych wspólnych wyzwań.
