Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Etnografia organizacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Etnografia organizacji" oferuje barwne i dogłębne spojrzenie na różnorodność polskich firm, instytucji i organizacji. Opierając się na szczegółowych badaniach etnograficznych, książka ukazuje przemiany zachodzące w polskim środowisku biznesowym, a także w szerszym kontekście społecznym. Zawartość obejmuje analizy empirycznych badań z różnych i złożonych obszarów, koncentrując się na organizacjach wielokulturowych, zarządzaniu zespołami, niematerialnych aspektach kultury organizacyjnej oraz rolach pełnionych przez organizacje i ich członków.
Publikacja ta jest szczególnie polecana studentom kierunków społecznych i ekonomicznych, a także profesjonalistom z branży biznesowej, takim jak kadra zarządzająca, menedżerowie i dyrektorzy. Osoby te, poszukujące możliwości rozwoju i doskonalenia swoich firm, znajdą tu wartościowe treści. Książka zainteresuje również wszystkich, którzy pasjonują się badaniami etnograficznymi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Etnografia organizacji" oferuje barwne i dogłębne spojrzenie na różnorodność polskich firm, instytucji i organizacji. Opierając się na szczegółowych badaniach etnograficznych, książka ukazuje przemiany zachodzące w polskim środowisku biznesowym, a także w szerszym kontekście społecznym. Zawartość obejmuje analizy empirycznych badań z różnych i złożonych obszarów, koncentrując się na organizacjach wielokulturowych, zarządzaniu zespołami, niematerialnych aspektach kultury organizacyjnej oraz rolach pełnionych przez organizacje i ich członków.
Publikacja ta jest szczególnie polecana studentom kierunków społecznych i ekonomicznych, a także profesjonalistom z branży biznesowej, takim jak kadra zarządzająca, menedżerowie i dyrektorzy. Osoby te, poszukujące możliwości rozwoju i doskonalenia swoich firm, znajdą tu wartościowe treści. Książka zainteresuje również wszystkich, którzy pasjonują się badaniami etnograficznymi.
