Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Elektryczne zespoły trakcyjne. Budowa, działanie, zasady utrzymania i obsługi
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Poradnik dostarcza kompleksowej wiedzy na temat konstrukcji, działania oraz praktycznych wskazówek dotyczących eksploatacji i konserwacji kluczowych podzespołów i systemów elektrycznych stosowanych w polskich zespołach trakcyjnych. W sposób zwięzły i zrozumiały omówiono w nim elementy mechaniczne taboru, takie jak zestawy kołowe, wózki, ostoje i sprzęgi. Przedstawiono również systemy związane z wytwarzaniem sprężonego powietrza oraz różne typy hamulców, w tym mechaniczne, pneumatyczne, elektropneumatyczne, szynowe i postojowe, wraz z ich sterowaniem.
Poruszono temat obwodów głównych, uwzględniając integrację pantografów i zabezpieczeń, oraz obwodów pomocniczych, w tym przetwornic i baterii akumulatorów. Zawarto także informacje o wyposażeniu dodatkowym, takim jak klimatyzacja, ogrzewanie, urządzenia zabezpieczające ruch kolejowy, jak również radiotelefony, systemy drzwi, systemy informacji pasażerskiej, monitoring oraz sieci transmisji danych.
Podręcznik oferuje podstawowe informacje dotyczące konserwacji pojazdów trakcyjnych, takie jak dokumentacja techniczna, cykle przeglądów, napraw oraz oględziny techniczne. Jego odbiorcami są zarówno inżynierowie i technicy pracujący w kolejnictwie, jak i uczniowie szkół technicznych o profilu kolejowym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Poradnik dostarcza kompleksowej wiedzy na temat konstrukcji, działania oraz praktycznych wskazówek dotyczących eksploatacji i konserwacji kluczowych podzespołów i systemów elektrycznych stosowanych w polskich zespołach trakcyjnych. W sposób zwięzły i zrozumiały omówiono w nim elementy mechaniczne taboru, takie jak zestawy kołowe, wózki, ostoje i sprzęgi. Przedstawiono również systemy związane z wytwarzaniem sprężonego powietrza oraz różne typy hamulców, w tym mechaniczne, pneumatyczne, elektropneumatyczne, szynowe i postojowe, wraz z ich sterowaniem.
Poruszono temat obwodów głównych, uwzględniając integrację pantografów i zabezpieczeń, oraz obwodów pomocniczych, w tym przetwornic i baterii akumulatorów. Zawarto także informacje o wyposażeniu dodatkowym, takim jak klimatyzacja, ogrzewanie, urządzenia zabezpieczające ruch kolejowy, jak również radiotelefony, systemy drzwi, systemy informacji pasażerskiej, monitoring oraz sieci transmisji danych.
Podręcznik oferuje podstawowe informacje dotyczące konserwacji pojazdów trakcyjnych, takie jak dokumentacja techniczna, cykle przeglądów, napraw oraz oględziny techniczne. Jego odbiorcami są zarówno inżynierowie i technicy pracujący w kolejnictwie, jak i uczniowie szkół technicznych o profilu kolejowym.
