Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Edukacyjne konteksty konstruktywizmu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia ta ma na celu szerokie omówienie konstruktywizmu, podkreślając jego wartość jako alternatywy dla tradycyjnych modeli edukacyjnych opartych na transmisji wiedzy, gdyż konstruktywizmu rozwija koncepcje edukacyjne, które odbiegają od utartych schematów funkcjonalistycznego społeczeństwa. Praca "Edukacyjne konteksty konstruktywizmu" przyjmuje formę interdyscyplinarną, łącząc w sobie tematy z zakresu epistemologii, filozofii nauki, psychologii, teorii komunikacji i socjologii, a także pedagogiki. Autorzy koncentrują się na problematyce edukacyjnej, badając konstruktywizm w kontekście dydaktyki. Monografia stanowi gruntowną analizę i refleksję nad konstruktywizmem jako nurtu, który wpływa na nowoczesne podejścia do nauczania i uczenia się.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia ta ma na celu szerokie omówienie konstruktywizmu, podkreślając jego wartość jako alternatywy dla tradycyjnych modeli edukacyjnych opartych na transmisji wiedzy, gdyż konstruktywizmu rozwija koncepcje edukacyjne, które odbiegają od utartych schematów funkcjonalistycznego społeczeństwa. Praca "Edukacyjne konteksty konstruktywizmu" przyjmuje formę interdyscyplinarną, łącząc w sobie tematy z zakresu epistemologii, filozofii nauki, psychologii, teorii komunikacji i socjologii, a także pedagogiki. Autorzy koncentrują się na problematyce edukacyjnej, badając konstruktywizm w kontekście dydaktyki. Monografia stanowi gruntowną analizę i refleksję nad konstruktywizmem jako nurtu, który wpływa na nowoczesne podejścia do nauczania i uczenia się.
