Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Edukacja wyzwolenia szkoły i nauczycieli
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współczesna szkoła przeszła ogromne przeobrażenia, które dotknęły zarówno uczniów, jak i nauczycieli. Wydarzenia takie jak pandemia Covid-19, konieczność zdalnego nauczania oraz wynikające z tego problemy ze zdrowiem psychicznym młodych ludzi, a także konflikt w Ukrainie i potrzeba wsparcia uczniów z doświadczeniem migracyjnym, pokazują, jak skomplikowane stało się środowisko edukacyjne i wyraźnie wskazują na konieczność wprowadzenia nowych metod nauczania.
Książka analizuje stan dzisiejszej szkoły oraz rolę jej dyrektorów i nauczycieli, uwzględniając ich doświadczenia, ograniczenia i potencjalne kierunki rozwoju, które mogłyby uczynić szkołę miejscem promującym rozwój osobisty i budowanie pewności siebie wśród uczniów. Podkreśla również, że istnieje wiele świetnie zorganizowanych szkół i inspirujących nauczycieli, których metody zasługują na naśladowanie i upowszechnienie.
Publikacja ta skierowana jest do nauczycieli, dyrektorów szkół oraz członków związków nauczycielskich, ale zainteresuje też pracowników akademickich i studentów kierunków pedagogicznych, dostarczając im cennych refleksji i inspiracji do przyszłej pracy dydaktycznej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Współczesna szkoła przeszła ogromne przeobrażenia, które dotknęły zarówno uczniów, jak i nauczycieli. Wydarzenia takie jak pandemia Covid-19, konieczność zdalnego nauczania oraz wynikające z tego problemy ze zdrowiem psychicznym młodych ludzi, a także konflikt w Ukrainie i potrzeba wsparcia uczniów z doświadczeniem migracyjnym, pokazują, jak skomplikowane stało się środowisko edukacyjne i wyraźnie wskazują na konieczność wprowadzenia nowych metod nauczania.
Książka analizuje stan dzisiejszej szkoły oraz rolę jej dyrektorów i nauczycieli, uwzględniając ich doświadczenia, ograniczenia i potencjalne kierunki rozwoju, które mogłyby uczynić szkołę miejscem promującym rozwój osobisty i budowanie pewności siebie wśród uczniów. Podkreśla również, że istnieje wiele świetnie zorganizowanych szkół i inspirujących nauczycieli, których metody zasługują na naśladowanie i upowszechnienie.
Publikacja ta skierowana jest do nauczycieli, dyrektorów szkół oraz członków związków nauczycielskich, ale zainteresuje też pracowników akademickich i studentów kierunków pedagogicznych, dostarczając im cennych refleksji i inspiracji do przyszłej pracy dydaktycznej.
