Książka - Dyfuzja innowacji

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Pierwsze polskie wydanie kluczowej publikacji dotyczącej rozpowszechniania nowych idei i innowacji, autorstwa Everetta M. Rogersa, przedstawia sposób, w jaki nowatorskie pomysły są przekazywane przez różne kanały komunikacyjne. Ta książka, uznawana za klasykę w swojej dziedzinie, jest wartościowym źródłem zarówno dla badaczy społecznych, jak i ekspertów zajmujących się prognozowaniem przyszłości.

Rogers pokazuje, że nowość innowacji nie sprowadza się jedynie do nowej wiedzy. Nawet jeśli ktoś od dawna jest świadomy danej innowacji, może nie mieć jeszcze ugruntowanego stanowiska co do jej wartości ani nie zdecydować się, czy ją przyjąć, czy odrzucić. Zatem nowość innowacji można rozpatrywać na poziomie wiedzy, osobistego nastawienia lub ostatecznej decyzji o jej wdrożeniu.

Publikacja Rogersa próbuje rozwiązać wiele zagadek, które są istotne nie tylko dla naukowców, ale i dla osób baczących na zmiany we współczesnym świecie. Dlaczego pewne trendy i pomysły trafiają do szerokiej publiczności, podczas gdy inne, które wydają się być rewolucyjne, z czasem bledną, zostają zapomniane bądź odrzucone? Co na to wszystko wpływa? Czy możliwe jest opracowanie systemu przewidywania sukcesu innowacji? Jakie etapy oraz czynniki determinują powodzenie lub porażkę innowacyjnych rozwiązań?

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Pierwsze polskie wydanie kluczowej publikacji dotyczącej rozpowszechniania nowych idei i innowacji, autorstwa Everetta M. Rogersa, przedstawia sposób, w jaki nowatorskie pomysły są przekazywane przez różne kanały komunikacyjne. Ta książka, uznawana za klasykę w swojej dziedzinie, jest wartościowym źródłem zarówno dla badaczy społecznych, jak i ekspertów zajmujących się prognozowaniem przyszłości.

Rogers pokazuje, że nowość innowacji nie sprowadza się jedynie do nowej wiedzy. Nawet jeśli ktoś od dawna jest świadomy danej innowacji, może nie mieć jeszcze ugruntowanego stanowiska co do jej wartości ani nie zdecydować się, czy ją przyjąć, czy odrzucić. Zatem nowość innowacji można rozpatrywać na poziomie wiedzy, osobistego nastawienia lub ostatecznej decyzji o jej wdrożeniu.

Publikacja Rogersa próbuje rozwiązać wiele zagadek, które są istotne nie tylko dla naukowców, ale i dla osób baczących na zmiany we współczesnym świecie. Dlaczego pewne trendy i pomysły trafiają do szerokiej publiczności, podczas gdy inne, które wydają się być rewolucyjne, z czasem bledną, zostają zapomniane bądź odrzucone? Co na to wszystko wpływa? Czy możliwe jest opracowanie systemu przewidywania sukcesu innowacji? Jakie etapy oraz czynniki determinują powodzenie lub porażkę innowacyjnych rozwiązań?

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Twarda
Ilość stron: 712
Rok wydania: 2024
Rozmiar: 1 × 2 mm
ID: 9788379824281

Dane producenta:

Narodowe Centrum Kultury , Płocka 13, 01-231 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 222100100

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info