Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dyfuzja innowacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Pierwsze polskie wydanie kluczowej publikacji dotyczącej rozpowszechniania nowych idei i innowacji, autorstwa Everetta M. Rogersa, przedstawia sposób, w jaki nowatorskie pomysły są przekazywane przez różne kanały komunikacyjne. Ta książka, uznawana za klasykę w swojej dziedzinie, jest wartościowym źródłem zarówno dla badaczy społecznych, jak i ekspertów zajmujących się prognozowaniem przyszłości.
Rogers pokazuje, że nowość innowacji nie sprowadza się jedynie do nowej wiedzy. Nawet jeśli ktoś od dawna jest świadomy danej innowacji, może nie mieć jeszcze ugruntowanego stanowiska co do jej wartości ani nie zdecydować się, czy ją przyjąć, czy odrzucić. Zatem nowość innowacji można rozpatrywać na poziomie wiedzy, osobistego nastawienia lub ostatecznej decyzji o jej wdrożeniu.
Publikacja Rogersa próbuje rozwiązać wiele zagadek, które są istotne nie tylko dla naukowców, ale i dla osób baczących na zmiany we współczesnym świecie. Dlaczego pewne trendy i pomysły trafiają do szerokiej publiczności, podczas gdy inne, które wydają się być rewolucyjne, z czasem bledną, zostają zapomniane bądź odrzucone? Co na to wszystko wpływa? Czy możliwe jest opracowanie systemu przewidywania sukcesu innowacji? Jakie etapy oraz czynniki determinują powodzenie lub porażkę innowacyjnych rozwiązań?
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Pierwsze polskie wydanie kluczowej publikacji dotyczącej rozpowszechniania nowych idei i innowacji, autorstwa Everetta M. Rogersa, przedstawia sposób, w jaki nowatorskie pomysły są przekazywane przez różne kanały komunikacyjne. Ta książka, uznawana za klasykę w swojej dziedzinie, jest wartościowym źródłem zarówno dla badaczy społecznych, jak i ekspertów zajmujących się prognozowaniem przyszłości.
Rogers pokazuje, że nowość innowacji nie sprowadza się jedynie do nowej wiedzy. Nawet jeśli ktoś od dawna jest świadomy danej innowacji, może nie mieć jeszcze ugruntowanego stanowiska co do jej wartości ani nie zdecydować się, czy ją przyjąć, czy odrzucić. Zatem nowość innowacji można rozpatrywać na poziomie wiedzy, osobistego nastawienia lub ostatecznej decyzji o jej wdrożeniu.
Publikacja Rogersa próbuje rozwiązać wiele zagadek, które są istotne nie tylko dla naukowców, ale i dla osób baczących na zmiany we współczesnym świecie. Dlaczego pewne trendy i pomysły trafiają do szerokiej publiczności, podczas gdy inne, które wydają się być rewolucyjne, z czasem bledną, zostają zapomniane bądź odrzucone? Co na to wszystko wpływa? Czy możliwe jest opracowanie systemu przewidywania sukcesu innowacji? Jakie etapy oraz czynniki determinują powodzenie lub porażkę innowacyjnych rozwiązań?
