Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Druga twarz trzeciego sektora. Współczesne wyzwania zarządzania organizacjami pozarządowymi
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka składa się z pięciu obszernych rozdziałów, w których autorka przedstawia zagadnienia w kontekście różnych teorii oraz ram pojęciowych. Prezentowane są w niej wyniki międzynarodowych oraz polskich badań, a także dokonano prób analizy i podsumowania uzyskanych danych. Szczególna uwaga poświęcona jest aspektom, gdzie polski sektor organizacji pozarządowych różni się od innych, co obejmuje wyjaśnienie przyczyn tych różnic. Każdy rozdział zawiera konkretne przykłady procesów i zjawisk wpływających na organizacje pozarządowe oraz ich otoczenie, co pomaga czytelnikom lepiej zrozumieć omawiane tematy.
Pierwszy rozdział poświęcony jest analizie, jak na przestrzeni ostatnich trzydziestu lat zmieniło się postrzeganie organizacji pozarządowych oraz jak uległy one hybrydyzacji. Drugi rozdział skupia się na globalnych megatrendach, które wpływają na działalność tych organizacji oraz ich ewolucję, uwzględniając procesy, które zbliżają działania organizacji pozarządowych do strategii przedsiębiorstw. W trzecim rozdziale analizowane są tradycyjne funkcje organizacji pozarządowych oraz zmiany, jakie zaszły w ich realizacji. Czwarty rozdział w całości koncentruje się na dysfunkcjach oraz problemach związanych z zarządzaniem tymi organizacjami. Piąty rozdział opisuje wyzwania, jakie niesie ze sobą paradoksalność w ich działalności, kończąc się przeglądem dwóch modeli radzenia sobie z paradoksami, które dominują w literaturze przedmiotu.
Monografia jest adresowana do badaczy i liderów trzeciego sektora, jak również do wszystkich, którym bliska jest kwestia wzmocnienia społeczeństwa obywatelskiego, zarówno w Polsce, jak i globalnie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka składa się z pięciu obszernych rozdziałów, w których autorka przedstawia zagadnienia w kontekście różnych teorii oraz ram pojęciowych. Prezentowane są w niej wyniki międzynarodowych oraz polskich badań, a także dokonano prób analizy i podsumowania uzyskanych danych. Szczególna uwaga poświęcona jest aspektom, gdzie polski sektor organizacji pozarządowych różni się od innych, co obejmuje wyjaśnienie przyczyn tych różnic. Każdy rozdział zawiera konkretne przykłady procesów i zjawisk wpływających na organizacje pozarządowe oraz ich otoczenie, co pomaga czytelnikom lepiej zrozumieć omawiane tematy.
Pierwszy rozdział poświęcony jest analizie, jak na przestrzeni ostatnich trzydziestu lat zmieniło się postrzeganie organizacji pozarządowych oraz jak uległy one hybrydyzacji. Drugi rozdział skupia się na globalnych megatrendach, które wpływają na działalność tych organizacji oraz ich ewolucję, uwzględniając procesy, które zbliżają działania organizacji pozarządowych do strategii przedsiębiorstw. W trzecim rozdziale analizowane są tradycyjne funkcje organizacji pozarządowych oraz zmiany, jakie zaszły w ich realizacji. Czwarty rozdział w całości koncentruje się na dysfunkcjach oraz problemach związanych z zarządzaniem tymi organizacjami. Piąty rozdział opisuje wyzwania, jakie niesie ze sobą paradoksalność w ich działalności, kończąc się przeglądem dwóch modeli radzenia sobie z paradoksami, które dominują w literaturze przedmiotu.
Monografia jest adresowana do badaczy i liderów trzeciego sektora, jak również do wszystkich, którym bliska jest kwestia wzmocnienia społeczeństwa obywatelskiego, zarówno w Polsce, jak i globalnie.
