Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Design thinking. Inspiracje dla dydaktyki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podejście design thinking to inspirująca i wszechstronna metoda wykorzystywana w różnych dziedzinach, w tym w edukacji. Może być stosowana kompleksowo jako proces projektowania rozwiązań, bądź częściowo przez implementację selektywnych technik i narzędzi. Dzięki temu studenci mogą rozwijać empatię, kreatywność oraz umiejętność innowacyjnej pracy zespołowej. Książka dostarcza teoretycznych inspiracji dotyczących design thinking, takich jak istota i cele tego podejścia, poszczególne fazy, zasady oraz wpływ na twórczość.
Publikacja jest skarbnicą metodologicznych wskazówek, które są niezwykle użyteczne dla nauczycieli. Zawiera szczegółowy opis technik i narzędzi związanych z design thinking oraz przykłady ich zastosowania w edukacji. Analizuje także warunki efektywnego wykorzystania tego podejścia w procesie nauczania. Teoretyczne informacje wzbogacone są o inspirujące przykłady praktycznego zastosowania twórczych metod dydaktycznych. Znajdziemy tu doświadczenia nauczycieli ze wszystkich poziomów edukacji, od szkół podstawowych, przez średnie, aż po wyższe uczelnie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podejście design thinking to inspirująca i wszechstronna metoda wykorzystywana w różnych dziedzinach, w tym w edukacji. Może być stosowana kompleksowo jako proces projektowania rozwiązań, bądź częściowo przez implementację selektywnych technik i narzędzi. Dzięki temu studenci mogą rozwijać empatię, kreatywność oraz umiejętność innowacyjnej pracy zespołowej. Książka dostarcza teoretycznych inspiracji dotyczących design thinking, takich jak istota i cele tego podejścia, poszczególne fazy, zasady oraz wpływ na twórczość.
Publikacja jest skarbnicą metodologicznych wskazówek, które są niezwykle użyteczne dla nauczycieli. Zawiera szczegółowy opis technik i narzędzi związanych z design thinking oraz przykłady ich zastosowania w edukacji. Analizuje także warunki efektywnego wykorzystania tego podejścia w procesie nauczania. Teoretyczne informacje wzbogacone są o inspirujące przykłady praktycznego zastosowania twórczych metod dydaktycznych. Znajdziemy tu doświadczenia nauczycieli ze wszystkich poziomów edukacji, od szkół podstawowych, przez średnie, aż po wyższe uczelnie.
