Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Czytanie filmu oglądanie literatury. Propozycje..
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Konceptualizacja tekstu zakłada go jako przedmiot lektury, gdzie czytanie jest aktem dążenia do zrozumienia oraz osadzania treści w kontekście kulturowym. Takie podejście pozwala na pełniejsze przyswojenie dzieła oraz nadanie mu sensu. Film, jako forma sztuki, wymaga refleksyjnego komentarza, który uwypukla jego znaczenia. Wybrane filmy, będące przedstawicielami głównych nurtów i trendów kina XX i XXI wieku, traktowane są tutaj jako dzieła multimedialne i intermedialne — łączące literaturę, teatr, malarstwo czy fotografię zarówno w treści, jak i formie oraz estetyce. Ilustrują one różnorodność sztuk poprzez integrację odmiennych środków wyrazu.
Zawarte w książce eseje nie tworzą całościowego obrazu kultury filmowej tego czasu ani w pełni nie oddają zjawiska intermedialności. Mają raczej charakter wstępnych analiz, które ustanawiają kulturowy kontekst niezbędny do interpretacji oraz refleksji nad filmem. Skonstruowane w ten sposób, mogą stanowić wartościowe narzędzie edukacyjne dla nauczycieli przedmiotów humanistycznych oraz edukatorów zajmujących się kulturą medialną, wspomagając ich w nauczaniu o kulturze XX i XXI wieku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Konceptualizacja tekstu zakłada go jako przedmiot lektury, gdzie czytanie jest aktem dążenia do zrozumienia oraz osadzania treści w kontekście kulturowym. Takie podejście pozwala na pełniejsze przyswojenie dzieła oraz nadanie mu sensu. Film, jako forma sztuki, wymaga refleksyjnego komentarza, który uwypukla jego znaczenia. Wybrane filmy, będące przedstawicielami głównych nurtów i trendów kina XX i XXI wieku, traktowane są tutaj jako dzieła multimedialne i intermedialne — łączące literaturę, teatr, malarstwo czy fotografię zarówno w treści, jak i formie oraz estetyce. Ilustrują one różnorodność sztuk poprzez integrację odmiennych środków wyrazu.
Zawarte w książce eseje nie tworzą całościowego obrazu kultury filmowej tego czasu ani w pełni nie oddają zjawiska intermedialności. Mają raczej charakter wstępnych analiz, które ustanawiają kulturowy kontekst niezbędny do interpretacji oraz refleksji nad filmem. Skonstruowane w ten sposób, mogą stanowić wartościowe narzędzie edukacyjne dla nauczycieli przedmiotów humanistycznych oraz edukatorów zajmujących się kulturą medialną, wspomagając ich w nauczaniu o kulturze XX i XXI wieku.
