Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Czytam w myślach
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja, którą prezentujemy, została zaprojektowana z myślą o uczniach mających trudności z rozwijaniem teorii umysłu, czyli zdolności do rozumienia myśli, intencji i preferencji innych ludzi. Jest skierowana głównie do nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Materiały te można wykorzystać do ćwiczeń skupiających się na interpretacji stanów mentalnych i zamiarów innych osób. Zastosowana w materiałach prosta forma graficzna ułatwia dzieciom, szczególnie z autyzmem, przyswajanie informacji o tym, co myślą inni.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja, którą prezentujemy, została zaprojektowana z myślą o uczniach mających trudności z rozwijaniem teorii umysłu, czyli zdolności do rozumienia myśli, intencji i preferencji innych ludzi. Jest skierowana głównie do nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Materiały te można wykorzystać do ćwiczeń skupiających się na interpretacji stanów mentalnych i zamiarów innych osób. Zastosowana w materiałach prosta forma graficzna ułatwia dzieciom, szczególnie z autyzmem, przyswajanie informacji o tym, co myślą inni.
