Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata?
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Czy inwestycje w reklamę polityczną w telewizji są opłacalne? Na ile reklama może wpłynąć na postrzeganie kandydata? W jakich przypadkach jest to bardziej możliwe? Które segmenty wyborców są bardziej wrażliwe na działanie telewizyjnych spotów wyborczych? Te zagadnienia nieustannie nurtują zarówno samych kandydatów, jak i ich zespoły oraz ekspertów komentujących życie polityczne. Ta monografia podejmuje próbę analizy wpływu reklamy na decyzje wyborcze oraz oceny, czy może ona przyczynić się do poprawy wizerunku uczestników wyborów prezydenckich.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Czy inwestycje w reklamę polityczną w telewizji są opłacalne? Na ile reklama może wpłynąć na postrzeganie kandydata? W jakich przypadkach jest to bardziej możliwe? Które segmenty wyborców są bardziej wrażliwe na działanie telewizyjnych spotów wyborczych? Te zagadnienia nieustannie nurtują zarówno samych kandydatów, jak i ich zespoły oraz ekspertów komentujących życie polityczne. Ta monografia podejmuje próbę analizy wpływu reklamy na decyzje wyborcze oraz oceny, czy może ona przyczynić się do poprawy wizerunku uczestników wyborów prezydenckich.
