Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ćwiczenia wprowadzające i utrwalające głoski Ś, Ź
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja ta jest skierowana do logopedów i terapeutów, którzy pracują z przedszkolakami oraz ich rodzicami, oferując zestaw prostych ćwiczeń, które mogą być wykonywane przez dzieci już od trzeciego roku życia. Książka zawiera gotowe zadania, które wspierają rozwój aparatu artykulacyjnego, w tym warg, języka, podniebienia miękkiego oraz dróg oddechowych, przygotowując dzieci do poprawnej wymowy różnych głosek. Zaproponowane ćwiczenia mają na celu nie tylko poprawę umiejętności artykulacyjnych, ale także rozwijają koordynację wzrokowo-ruchową, koncentrację, pamięć oraz spostrzegawczość. Dzieci pracują nad motoryką małą, wykonując takie czynności jak wycinanie, przyklejanie etykietek, czy rysowanie w kierunkach od lewej do prawej i z góry na dół, a także kolorowanie. Materiały mogą również być użyteczne w nauce globalnego czytania wyrazów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja ta jest skierowana do logopedów i terapeutów, którzy pracują z przedszkolakami oraz ich rodzicami, oferując zestaw prostych ćwiczeń, które mogą być wykonywane przez dzieci już od trzeciego roku życia. Książka zawiera gotowe zadania, które wspierają rozwój aparatu artykulacyjnego, w tym warg, języka, podniebienia miękkiego oraz dróg oddechowych, przygotowując dzieci do poprawnej wymowy różnych głosek. Zaproponowane ćwiczenia mają na celu nie tylko poprawę umiejętności artykulacyjnych, ale także rozwijają koordynację wzrokowo-ruchową, koncentrację, pamięć oraz spostrzegawczość. Dzieci pracują nad motoryką małą, wykonując takie czynności jak wycinanie, przyklejanie etykietek, czy rysowanie w kierunkach od lewej do prawej i z góry na dół, a także kolorowanie. Materiały mogą również być użyteczne w nauce globalnego czytania wyrazów.
