Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ćwiczenia. Czytamy z Fretką cz.7 Zdania 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Siódmy zeszyt serii "Czytamy z Fretką" to zestaw interesujących ćwiczeń skupiających się na czytaniu wyrazów z sylabami otwartymi. Zawiera aż 120 zadań, które nie tylko pomagają dzieciom opanować umiejętność czytania, ale także wspierają rozwój ich kompetencji językowych oraz komunikacyjnych, a także rozwijają zdolności manualne, zarówno w małej, jak i dużej motoryce.
W zeszycie znajdują się dwie planszowe gry edukacyjne: "Pytania Pauliny" oraz "Kalendarz Karola". Gry te, dostępne zarówno w wersji kolorowej, jak i czarno-białej, są opatrzone instrukcjami i dodatkowymi propozycjami ćwiczeń. Dzięki możliwości samodzielnego kolorowania plansz, dziecko angażuje się w proces tworzenia gry i ma szansę na wielokrotne do niej powracanie, co dodatkowo motywuje do nauki i rozwijania zdolności lingwistycznych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Siódmy zeszyt serii "Czytamy z Fretką" to zestaw interesujących ćwiczeń skupiających się na czytaniu wyrazów z sylabami otwartymi. Zawiera aż 120 zadań, które nie tylko pomagają dzieciom opanować umiejętność czytania, ale także wspierają rozwój ich kompetencji językowych oraz komunikacyjnych, a także rozwijają zdolności manualne, zarówno w małej, jak i dużej motoryce.
W zeszycie znajdują się dwie planszowe gry edukacyjne: "Pytania Pauliny" oraz "Kalendarz Karola". Gry te, dostępne zarówno w wersji kolorowej, jak i czarno-białej, są opatrzone instrukcjami i dodatkowymi propozycjami ćwiczeń. Dzięki możliwości samodzielnego kolorowania plansz, dziecko angażuje się w proces tworzenia gry i ma szansę na wielokrotne do niej powracanie, co dodatkowo motywuje do nauki i rozwijania zdolności lingwistycznych.
