Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Koncepcja Corporate Social Responsibility (CSR), czyli społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, to podejście polegające na uwzględnianiu interesów wszystkich zaangażowanych stron zarówno wewnątrz organizacji, jak i poza nią. Książka ta rozkłada na czynniki pierwsze zagadnienia związane z CSR, ukazując możliwości integracji tego podejścia z ogólną strategią firmy. Takie ujęcie CSR czyni go nie tylko efektywnym narzędziem do rozwiązywania problemów, ale także sposobem na redukcję ryzyka oraz wzmocnienie reputacji firmy.
Publikacja ta daje możliwość zgłębiania znaczenia społecznej odpowiedzialności i jej powiązań z innymi koncepcjami w zarządzaniu. Autorzy prezentują różnorodne standardy i modele, które ułatwiają zarządzanie CSR. Czytelnicy znajdą tu także porady, jak skutecznie budować relacje z interesariuszami, a także praktyczne narzędzia wspomagające wdrażanie społecznej odpowiedzialności. Całość wzbogacona jest o przykłady pokazujące ich praktyczne zastosowanie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Koncepcja Corporate Social Responsibility (CSR), czyli społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, to podejście polegające na uwzględnianiu interesów wszystkich zaangażowanych stron zarówno wewnątrz organizacji, jak i poza nią. Książka ta rozkłada na czynniki pierwsze zagadnienia związane z CSR, ukazując możliwości integracji tego podejścia z ogólną strategią firmy. Takie ujęcie CSR czyni go nie tylko efektywnym narzędziem do rozwiązywania problemów, ale także sposobem na redukcję ryzyka oraz wzmocnienie reputacji firmy.
Publikacja ta daje możliwość zgłębiania znaczenia społecznej odpowiedzialności i jej powiązań z innymi koncepcjami w zarządzaniu. Autorzy prezentują różnorodne standardy i modele, które ułatwiają zarządzanie CSR. Czytelnicy znajdą tu także porady, jak skutecznie budować relacje z interesariuszami, a także praktyczne narzędzia wspomagające wdrażanie społecznej odpowiedzialności. Całość wzbogacona jest o przykłady pokazujące ich praktyczne zastosowanie.
