Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Controlling działań marketingowych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Poprawnie skonstruowana i wdrażana strategia marketingowa powinna umożliwiać firmie skuteczną ochronę przed konkurencją oraz zapewniać jej silną pozycję na rynku. Podczas implementacji, a także po jej zakończeniu, istotne jest pozyskanie informacji na temat sytuacji rynkowej oraz podejmowanych działań dotyczących marketing mix. Służy to kontroli realizacji planów, porównaniu ich z oczekiwanymi rezultatami oraz, w razie potrzeby, opracowaniu działań korygujących. W ten sposób przedsiębiorstwo gromadzi dane, które są podstawą do przygotowania planu marketingowego. Plan ten jest następnie wdrażany i oceniany pod kątem zaplanowanych inicjatyw. Taki sposób działania nazywany jest w literaturze controllingiem marketingowym w wymiarze funkcjonalnym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Poprawnie skonstruowana i wdrażana strategia marketingowa powinna umożliwiać firmie skuteczną ochronę przed konkurencją oraz zapewniać jej silną pozycję na rynku. Podczas implementacji, a także po jej zakończeniu, istotne jest pozyskanie informacji na temat sytuacji rynkowej oraz podejmowanych działań dotyczących marketing mix. Służy to kontroli realizacji planów, porównaniu ich z oczekiwanymi rezultatami oraz, w razie potrzeby, opracowaniu działań korygujących. W ten sposób przedsiębiorstwo gromadzi dane, które są podstawą do przygotowania planu marketingowego. Plan ten jest następnie wdrażany i oceniany pod kątem zaplanowanych inicjatyw. Taki sposób działania nazywany jest w literaturze controllingiem marketingowym w wymiarze funkcjonalnym.
