Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Coaching. Teoria, praktyka, studia przypadków
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka stanowi kompleksowe spojrzenie na kluczowe teoretyczne i praktyczne aspekty coachingu. Zredagowana przez grupę ponad dwudziestu autorów, w tym zarówno wykładowców akademickich, jak i doświadczonych coachów oraz specjalistów łączących te dwie role, jest skarbnicą wiedzy przekazywanej w sposób przystępny i interesujący.
W treść publikacji wpleciono takie zagadnienia jak: historia i definicje coachingu, jego rola w zarządzaniu organizacją, a także charakterystyka profesjonalnego coacha, w tym jego kompetencje, metody i stosowane narzędzia. Czytelnicy znajdą tu również praktyczne wskazówki dotyczące zawierania kontraktu i budowania relacji z klientami oraz dowiedzą się o metodach oceny efektów pracy i znaczeniu oraz typach superwizji.
Dodatkową wartość stanowią rozważania nad coachingiem kariery, wsparciem rozwoju osób z niepełnosprawnościami oraz etycznymi aspektami pracy coacha. Treści te są zilustrowane studiami przypadków z Polski i z zagranicy, które pokazują, jak teorię można przekształcić w praktyczne działania.
Książka jest dedykowana menedżerom na różnych szczeblach, specjalistom działów personalnych, studentom zarządzania i psychologii oraz osobom pracującym jako coachowie lub planującym rozpoczęcie takiej kariery.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka stanowi kompleksowe spojrzenie na kluczowe teoretyczne i praktyczne aspekty coachingu. Zredagowana przez grupę ponad dwudziestu autorów, w tym zarówno wykładowców akademickich, jak i doświadczonych coachów oraz specjalistów łączących te dwie role, jest skarbnicą wiedzy przekazywanej w sposób przystępny i interesujący.
W treść publikacji wpleciono takie zagadnienia jak: historia i definicje coachingu, jego rola w zarządzaniu organizacją, a także charakterystyka profesjonalnego coacha, w tym jego kompetencje, metody i stosowane narzędzia. Czytelnicy znajdą tu również praktyczne wskazówki dotyczące zawierania kontraktu i budowania relacji z klientami oraz dowiedzą się o metodach oceny efektów pracy i znaczeniu oraz typach superwizji.
Dodatkową wartość stanowią rozważania nad coachingiem kariery, wsparciem rozwoju osób z niepełnosprawnościami oraz etycznymi aspektami pracy coacha. Treści te są zilustrowane studiami przypadków z Polski i z zagranicy, które pokazują, jak teorię można przekształcić w praktyczne działania.
Książka jest dedykowana menedżerom na różnych szczeblach, specjalistom działów personalnych, studentom zarządzania i psychologii oraz osobom pracującym jako coachowie lub planującym rozpoczęcie takiej kariery.
