Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ciemna strona marketingu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka przedstawia marketing z perspektywy często pomijanej w podręcznikach i na rynku – jego ciemnej strony. Zamiast skupiać się tylko na pozytywach, takich jak spełnianie potrzeb klientów, oferowanie wartościowych produktów i doskonała obsługa, ta monografia analizuje praktyki, które są nieetyczne lub kontrowersyjne. Pod lupą znalazły się działania rynkowe mogące przysporzyć szkód konsumentom, konkurentom, środowisku czy innym interesariuszom.
Książka szczegółowo opisuje katalog takich działań, w tym np. fałszowanie wyników badań marketingowych, dezinformację klientów, czy oferowanie wadliwych produktów. Uwzględnia też nieuczciwe ceny, zmowy cenowe i korupcję, praktyki dyskryminacyjne wobec niektórych konsumentów, a także manipulacyjne techniki stosowane w komunikacji marketingowej. Autorzy nie tylko identyfikują te negatywne aspekty, ale i tłumaczą ich mechanizmy oraz potencjalne skutki. Dodatkowo, książka przedstawia, jak konsumenci reagują na te praktyki oraz jakie strategie mogą zapobiec ich występowaniu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka przedstawia marketing z perspektywy często pomijanej w podręcznikach i na rynku – jego ciemnej strony. Zamiast skupiać się tylko na pozytywach, takich jak spełnianie potrzeb klientów, oferowanie wartościowych produktów i doskonała obsługa, ta monografia analizuje praktyki, które są nieetyczne lub kontrowersyjne. Pod lupą znalazły się działania rynkowe mogące przysporzyć szkód konsumentom, konkurentom, środowisku czy innym interesariuszom.
Książka szczegółowo opisuje katalog takich działań, w tym np. fałszowanie wyników badań marketingowych, dezinformację klientów, czy oferowanie wadliwych produktów. Uwzględnia też nieuczciwe ceny, zmowy cenowe i korupcję, praktyki dyskryminacyjne wobec niektórych konsumentów, a także manipulacyjne techniki stosowane w komunikacji marketingowej. Autorzy nie tylko identyfikują te negatywne aspekty, ale i tłumaczą ich mechanizmy oraz potencjalne skutki. Dodatkowo, książka przedstawia, jak konsumenci reagują na te praktyki oraz jakie strategie mogą zapobiec ich występowaniu.
