Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Certyfikaty produktowe i systemowe na rynku B2B
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zawiłości i dynamika otoczenia mikro- i makroekonomicznego stają się coraz bardziej znaczące, skłaniając do sięgania po alternatywne formy wymiany informacji w obszarze B2B. Certyfikaty dotyczące produktów i systemów odgrywają kluczową rolę w potwierdzaniu jakości oferowanych rozwiązań, stając się zarazem istotnym komponentem w strategiach rozwoju nowoczesnych przedsiębiorstw przemysłowych. Książka ta stanowi wszechstronną analizę literaturowo-badawczą, ukazującą znaczenie certyfikatów w kontekście dwustronnych procesów wymiany informacji oraz przy budowaniu relacji w łańcuchach dostaw. Zawiera ona analizę globalnych trendów certyfikacyjnych i prognozy ich przyszłego kierunku rozwoju. Publikacja, dzięki swojemu bogactwu merytorycznemu, poznawczemu i praktycznemu, uznawana jest za wartościową pozycję dla naukowców, doktorantów, studentów kierunków ekonomicznych oraz technicznych, jak również słuchaczy studiów podyplomowych i MBA. Może okazać się również użyteczna dla menedżerów i ekspertów praktyki gospodarczej zajmujących się tematyką jakości, a w szczególności certyfikacji w kontekście B2B.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zawiłości i dynamika otoczenia mikro- i makroekonomicznego stają się coraz bardziej znaczące, skłaniając do sięgania po alternatywne formy wymiany informacji w obszarze B2B. Certyfikaty dotyczące produktów i systemów odgrywają kluczową rolę w potwierdzaniu jakości oferowanych rozwiązań, stając się zarazem istotnym komponentem w strategiach rozwoju nowoczesnych przedsiębiorstw przemysłowych. Książka ta stanowi wszechstronną analizę literaturowo-badawczą, ukazującą znaczenie certyfikatów w kontekście dwustronnych procesów wymiany informacji oraz przy budowaniu relacji w łańcuchach dostaw. Zawiera ona analizę globalnych trendów certyfikacyjnych i prognozy ich przyszłego kierunku rozwoju. Publikacja, dzięki swojemu bogactwu merytorycznemu, poznawczemu i praktycznemu, uznawana jest za wartościową pozycję dla naukowców, doktorantów, studentów kierunków ekonomicznych oraz technicznych, jak również słuchaczy studiów podyplomowych i MBA. Może okazać się również użyteczna dla menedżerów i ekspertów praktyki gospodarczej zajmujących się tematyką jakości, a w szczególności certyfikacji w kontekście B2B.
