Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Brand impulse
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Najnowsza książka autorstwa Grzegorza Kossona to kolekcja stu brand impulsów i refleksji, będących efektem intensywnej obserwacji otaczającego nas świata. Zawiera ona inspiracje, które być może przyczynią się do Twojego sukcesu, czerpane z takich dziedzin jak sztuka, kultura, filozofia, historia, literatura, przyroda, podróże, spotkania, a także osobiste przeżycia. Dzięki tym brand impulsom(R) nauczysz się odkrywać to, co pozornie ukryte w chaosie i przypadkowości, przekształcając to w wartościowe zasoby dla swojej marki. Książka wskazuje, jak odnaleźć autentyczny talent marki, jej prawdziwe atuty, które najlepiej odpowiadają na potrzeby świata.
Aby skorzystać z tych wskazówek, konieczne jest niezależne myślenie, posiadanie własnego zdania oraz umiejętność wnikliwej obserwacji. Kosson radzi, by eksplorować nieznane ścieżki, gdzie inni się nie zapuszczają i zatrzymywać się tam, gdzie inni biegną bez opamiętania. To właśnie w takich chwilach przychodzi inspiracja, ukazując potęgę, jaką niesie ze sobą uważna obserwacja.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Najnowsza książka autorstwa Grzegorza Kossona to kolekcja stu brand impulsów i refleksji, będących efektem intensywnej obserwacji otaczającego nas świata. Zawiera ona inspiracje, które być może przyczynią się do Twojego sukcesu, czerpane z takich dziedzin jak sztuka, kultura, filozofia, historia, literatura, przyroda, podróże, spotkania, a także osobiste przeżycia. Dzięki tym brand impulsom(R) nauczysz się odkrywać to, co pozornie ukryte w chaosie i przypadkowości, przekształcając to w wartościowe zasoby dla swojej marki. Książka wskazuje, jak odnaleźć autentyczny talent marki, jej prawdziwe atuty, które najlepiej odpowiadają na potrzeby świata.
Aby skorzystać z tych wskazówek, konieczne jest niezależne myślenie, posiadanie własnego zdania oraz umiejętność wnikliwej obserwacji. Kosson radzi, by eksplorować nieznane ścieżki, gdzie inni się nie zapuszczają i zatrzymywać się tam, gdzie inni biegną bez opamiętania. To właśnie w takich chwilach przychodzi inspiracja, ukazując potęgę, jaką niesie ze sobą uważna obserwacja.
