Książki o marketingu, które warto przeczytać: jakie tytuły rozwiną Twoją marketingową wiedzę?
Wiedza marketingowa stale się zmienia, dlatego chcąc podejmować skuteczne działania, warto trzymać rękę na pulsie pojawiających się nowości. Te książki to sposób na poszerzenie własnych kwalifikacji i lepsze zrozumienie idei współczesnego marketingu.
- „Uwiedź klienta” Monika Czaplicka. Trudno wypracować uniwersalne wskazówki dotyczące wydajnych działań marketingowych – strategia musi być dopasowana do grupy docelowej. Dzięki tej książce dowiesz się, jak szukać odpowiedzi na pytania o efektywny proces marketingowy.
- „Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu” Ryan Holiday. To jedna z tych książek, które zdecydowanie zachęcają do głębszej refleksji. Autor analizuje proces tworzenia, który nie polega na projektowaniu chwilowego hitu, ale długotrwałych rozwiązań, które opierają się kolejnym zmianom i trendom.
- „10 śmiertelnych grzechów marketingu” Philip Kotler. W tym przypadku tytuł mówi wszystko! Z książki dowiesz się, jakich błędów musisz unikać w swojej działalności marketingowej, jeśli chcesz osiągnąć wymierne efekty.
Czytanie książek, bez względu na to, czy są to książki o modzie, marketingu czy psychologii to świetny sposób na poszerzanie swojej wiedzy i kwalifikacji. Mamy nadzieję, że zaproponowane przez nas tytuły przypadną Ci do gustu i pozwolą lepiej zrozumieć świat konsumentów. Jeśli znasz inne pozycje, które musi przeczytać każda osoba interesująca się marketingiem, koniecznie podziel się nimi w komentarzu!
Komentarze
Brak komentarzy...
Dodaj komentarz
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość komentowania. Przejdź do strony logowania.