Najlepsze książki o marketingu. 11 tytułów, które zdecydowanie warto znać, jeśli chcesz pogłębić swoją marketingową wiedzę!
Współcześnie trudno przecenić znaczenie skutecznego marketingu. Bardzo szybki rozwój gospodarki i szeroki wybór dóbr oraz usług sprawia, że efektywne oddziaływanie na konsumentów ma istotne znaczenie dla osiąganych wyników sprzedażowych.
Najlepsze książki o marketingu – co koniecznie musisz przeczytać, jeśli zaczynasz swoją marketingową przygodę?
Szukasz najlepszych książek o marketingu, które poszerzą Twoją wiedzę? Te 4 tytuły to pozycje, które zdecydowanie warto przeczytać, jeżeli chcesz uzyskać szerszą perspektywę informacyjną.
- „Marketing 4.0” Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan. Tego tytułu absolutnie nie może zabraknąć wśród polecanych książek o marketingu. Dlaczego? Autorzy skupiają się na skutecznym marketingu w warunkach szybkiego rozwoju technologicznego, za którym musi nadążyć proces oddziaływania na konsumentów. Dzięki tej książce czytelnik dowiaduje się, jakie zmiany są dzisiaj absolutną koniecznością, żeby dostosować działania marketingowe do obrazu współczesności.
- „To jest marketing!” Seth Godin. Jedna z najlepszych książek o marketingu, która może zmienić Twoje podejście do interakcji na linii klient – firma. Seth Godin opisuje własne podejście do działań marketingowych, bazujące na skutecznej formie interakcji z konsumentami.
- „Siła nawyku” Charles Duhigg. Szukasz ciekawej książki do marketingu? To pozycja dla Ciebie! Zastanów się, jak bardzo nawyki rządzą Twoim codziennym życiem. Możesz dojść do zaskakujących wniosków – nawyki są siłą napędową wielu ludzkich działań. Charles Duhigg podkreśla ich znaczenie, pomagając uświadomić sobie, jak duży wpływ przyzwyczajenia mają na życie człowieka i funkcjonowanie społeczeństwa.
- „Kod kulturowy. Jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu” Clotaire Rapaille. Z tej książki dowiesz się, jak kultura wpływa na zachowania oraz tożsamość społeczną. Bardzo ciekawa książka z pogranicza marketingu i socjologii, która rozpracowuje na czynniki pierwsze korzenie ludzkich postaw.
Najlepsza książka o marketingu internetowym. 4 tytuły, które wprowadzą Cię w świat działania online
Marketing internetowy rośnie w siłę! To naturalna konsekwencja potrzeb i preferencji współczesnego konsumenta, który często korzysta z Internetu nie tylko po to, żeby kupować, ale również szukać informacji i opinii o konkretnych produktach. Te książki o marketingu internetowym pomogą Ci zrozumieć ideę działania online!
- „Zrozumieć social media” Artur Roguski. Social media (media społecznościowe) to jeden z głównych nurtów współczesnej komunikacji pomiędzy ludźmi, ale pełnią również istotną rolę w kontekście komunikacji marketingowej, dlatego warto wiedzieć, jak social media oddziałują na życie współczesnego człowieka. Dzięki tej książce zrozumienie ich siły będzie o wiele łatwiejsze!
- „Biblia copywritingu” Dariusz Puzyrkiewicz. Słowa mają wielką moc – co do tego nie ma żadnych wątpliwości! Szukając najlepszych książek do content marketingu, koniecznie sięgnij po tę pozycję i dowiedz się, jak konstruować treści copywriterskie, żeby skutecznie oddziaływać na potencjalnych klientów.
- „E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online” Artur Maciorowski. Jeżeli chcesz przeczytać najlepsze książki o marketingu internetowym i skuteczniej planować działania swojej firmy w sieci, ta książka to czytelniczy must have. Artur Maciorowski stworzył interesujące kompendium wiedzy, które przydaje się w praktyce. Poradnik podpowie Ci co zrobić, żeby Twoja firma była lepiej widoczna online.
- „Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw” Grzegorz Miłkowski. Poradnik omawiający ideę oraz znaczenie content marketingu. W książce znajdziesz również skuteczne wskazówki na temat tego, jak budować marketing treści, żeby trafiać do odbiorcy i efektywnie prowadzić blog lub serwis internetowy.
Książki o marketingu, które warto przeczytać: jakie tytuły rozwiną Twoją marketingową wiedzę?
Wiedza marketingowa stale się zmienia, dlatego chcąc podejmować skuteczne działania, warto trzymać rękę na pulsie pojawiających się nowości. Te książki to sposób na poszerzenie własnych kwalifikacji i lepsze zrozumienie idei współczesnego marketingu.
- „Uwiedź klienta” Monika Czaplicka. Trudno wypracować uniwersalne wskazówki dotyczące wydajnych działań marketingowych – strategia musi być dopasowana do grupy docelowej. Dzięki tej książce dowiesz się, jak szukać odpowiedzi na pytania o efektywny proces marketingowy.
- „Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu” Ryan Holiday. To jedna z tych książek, które zdecydowanie zachęcają do głębszej refleksji. Autor analizuje proces tworzenia, który nie polega na projektowaniu chwilowego hitu, ale długotrwałych rozwiązań, które opierają się kolejnym zmianom i trendom.
- „10 śmiertelnych grzechów marketingu” Philip Kotler. W tym przypadku tytuł mówi wszystko! Z książki dowiesz się, jakich błędów musisz unikać w swojej działalności marketingowej, jeśli chcesz osiągnąć wymierne efekty.
Czytanie książek, bez względu na to, czy są to książki o modzie, marketingu czy psychologii to świetny sposób na poszerzanie swojej wiedzy i kwalifikacji. Mamy nadzieję, że zaproponowane przez nas tytuły przypadną Ci do gustu i pozwolą lepiej zrozumieć świat konsumentów. Jeśli znasz inne pozycje, które musi przeczytać każda osoba interesująca się marketingiem, koniecznie podziel się nimi w komentarzu!
Również warte przeczytania
Sprzedaj książki
Wypłaciliśmy już 29 458 743 zł za sprzedane książki w Skupszop.pl
Polecamy sprawdzić
-
7.54 zł
dobry
-
6.24 zł
jak nowa
-
7.54 zł
dobry
-
4.41 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 32.45 zł 39.99 zł
-
Korzystaj wygodnie z naszej aplikacji
Powiązane wpisy
26 kwietnia 2022
14 kwietnia 2020
26 kwietnia 2022
28 kwietnia 2022
14 kwietnia 2020
Komentarze
Brak komentarzy...
Dodaj komentarz
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość komentowania. Przejdź do strony logowania.