Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Biblioteka Res Facta Nova. Człowiek, miłość..
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Constantin Floros jest uważany za prekursora w dziedzinie przełamywania tradycyjnych schematów analizy muzyki, przekształcając je w „muzyczną egzegetykę”, co zmieniło sposób postrzegania muzyki XIX i XX wieku. Jego książka "Człowiek, miłość i muzyka" to kwintesencja jego badań oraz przekonań, które mają na celu odzyskanie wartości humanistycznych aspektów muzyki, zaniedbywanych przez dziesięciolecia.
Floros podejmuje się fascynującej analizy, kreśląc nową wizję znaczenia muzyki, w której podkreśla niedostrzegane dotąd elementy emocjonalne i osobiste. Wykorzystując najnowsze badania interdyscyplinarne i odkrywając nieznane dotychczas dokumenty, udowadnia, że utwory mistrzów takich jak Monteverdi i Berg zawierają w sobie język emocji, a utwory Mozarta przepełnione są chwytającymi za serce motywami czułości. Zauważa subtelne wiadomości oddane Clary Wieck w kompozycjach Schumanna i podkreśla integralność człowieka, miłości i muzyki w twórczości Wagnera, w której nie można ich rozdzielić. Jego analiza sięga także opery "Salome" Straussa, interpretowanej jako studium psychopatologicznych aspektów miłości. Floros omawia także pojęcie "muzyki humanistycznej" w kontekście twórców takich jak Holst, Messiaen i Stockhausen.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Constantin Floros jest uważany za prekursora w dziedzinie przełamywania tradycyjnych schematów analizy muzyki, przekształcając je w „muzyczną egzegetykę”, co zmieniło sposób postrzegania muzyki XIX i XX wieku. Jego książka "Człowiek, miłość i muzyka" to kwintesencja jego badań oraz przekonań, które mają na celu odzyskanie wartości humanistycznych aspektów muzyki, zaniedbywanych przez dziesięciolecia.
Floros podejmuje się fascynującej analizy, kreśląc nową wizję znaczenia muzyki, w której podkreśla niedostrzegane dotąd elementy emocjonalne i osobiste. Wykorzystując najnowsze badania interdyscyplinarne i odkrywając nieznane dotychczas dokumenty, udowadnia, że utwory mistrzów takich jak Monteverdi i Berg zawierają w sobie język emocji, a utwory Mozarta przepełnione są chwytającymi za serce motywami czułości. Zauważa subtelne wiadomości oddane Clary Wieck w kompozycjach Schumanna i podkreśla integralność człowieka, miłości i muzyki w twórczości Wagnera, w której nie można ich rozdzielić. Jego analiza sięga także opery "Salome" Straussa, interpretowanej jako studium psychopatologicznych aspektów miłości. Floros omawia także pojęcie "muzyki humanistycznej" w kontekście twórców takich jak Holst, Messiaen i Stockhausen.
