Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Biblia content marketingu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Na początku nie znajduje się słowo, lecz CEL. W świecie marketingu można wyróżnić dwa podejścia do działań. Pierwsze cechuje się doraźnym i przypadkowym charakterem — pojawia się potrzeba, więc poszukujemy pomysłu na reakcję, przeprowadzamy kampanię, tworzymy hasła i reklamy, zarządzamy budżetem, mierzymy efekty i uspokajamy się, aż do kolejnej potrzeby. Drugie podejście polega na celowym planowaniu. Zanim zaczniemy jakiekolwiek działania promocyjne, analizujemy nasz główny cel, a następnie planujemy i realizujemy nasze strategie marketingowe z myślą o jego osiągnięciu. Niniejsza książka, przedstawiająca kompleksowe podejście do marketingu treści, została stworzona z myślą o tych, którzy chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć swoje działania.
Autor książki systematycznie wprowadza czytelnika w tematykę content marketingu. Wyjaśnia, czym jest marketing treści i jakie zasady psychologiczne są jego fundamentem. Pokazuje, jak można uprościć pracę, korzystając z piramidy produktywności, oraz tłumaczy podstawy strategii tworzenia treści w marketingu. Podkreśla znaczenie organicznego contentu i tłumaczy, jak osiągnąć lepsze rezultaty przy niższych kosztach dzięki synergii treści. W kolejnych rozdziałach książka przechodzi do praktycznych aspektów, takich jak tworzenie kalendarza sprzedażowego i sposób pozycjonowania produktów i usług. Porusza również temat roli odpowiednich kanałów komunikacji z klientem. Na zakończenie odpowiada na pytanie, jak skutecznie realizować przygotowane i zaplanowane działania, aby przyniosły one zamierzone korzyści.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Na początku nie znajduje się słowo, lecz CEL. W świecie marketingu można wyróżnić dwa podejścia do działań. Pierwsze cechuje się doraźnym i przypadkowym charakterem — pojawia się potrzeba, więc poszukujemy pomysłu na reakcję, przeprowadzamy kampanię, tworzymy hasła i reklamy, zarządzamy budżetem, mierzymy efekty i uspokajamy się, aż do kolejnej potrzeby. Drugie podejście polega na celowym planowaniu. Zanim zaczniemy jakiekolwiek działania promocyjne, analizujemy nasz główny cel, a następnie planujemy i realizujemy nasze strategie marketingowe z myślą o jego osiągnięciu. Niniejsza książka, przedstawiająca kompleksowe podejście do marketingu treści, została stworzona z myślą o tych, którzy chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć swoje działania.
Autor książki systematycznie wprowadza czytelnika w tematykę content marketingu. Wyjaśnia, czym jest marketing treści i jakie zasady psychologiczne są jego fundamentem. Pokazuje, jak można uprościć pracę, korzystając z piramidy produktywności, oraz tłumaczy podstawy strategii tworzenia treści w marketingu. Podkreśla znaczenie organicznego contentu i tłumaczy, jak osiągnąć lepsze rezultaty przy niższych kosztach dzięki synergii treści. W kolejnych rozdziałach książka przechodzi do praktycznych aspektów, takich jak tworzenie kalendarza sprzedażowego i sposób pozycjonowania produktów i usług. Porusza również temat roli odpowiednich kanałów komunikacji z klientem. Na zakończenie odpowiada na pytanie, jak skutecznie realizować przygotowane i zaplanowane działania, aby przyniosły one zamierzone korzyści.
