Książka - Biblia content marketingu

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Biblia content marketingu

Biblia content marketingu

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Na początku nie znajduje się słowo, lecz CEL. W świecie marketingu można wyróżnić dwa podejścia do działań. Pierwsze cechuje się doraźnym i przypadkowym charakterem — pojawia się potrzeba, więc poszukujemy pomysłu na reakcję, przeprowadzamy kampanię, tworzymy hasła i reklamy, zarządzamy budżetem, mierzymy efekty i uspokajamy się, aż do kolejnej potrzeby. Drugie podejście polega na celowym planowaniu. Zanim zaczniemy jakiekolwiek działania promocyjne, analizujemy nasz główny cel, a następnie planujemy i realizujemy nasze strategie marketingowe z myślą o jego osiągnięciu. Niniejsza książka, przedstawiająca kompleksowe podejście do marketingu treści, została stworzona z myślą o tych, którzy chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć swoje działania.

Autor książki systematycznie wprowadza czytelnika w tematykę content marketingu. Wyjaśnia, czym jest marketing treści i jakie zasady psychologiczne są jego fundamentem. Pokazuje, jak można uprościć pracę, korzystając z piramidy produktywności, oraz tłumaczy podstawy strategii tworzenia treści w marketingu. Podkreśla znaczenie organicznego contentu i tłumaczy, jak osiągnąć lepsze rezultaty przy niższych kosztach dzięki synergii treści. W kolejnych rozdziałach książka przechodzi do praktycznych aspektów, takich jak tworzenie kalendarza sprzedażowego i sposób pozycjonowania produktów i usług. Porusza również temat roli odpowiednich kanałów komunikacji z klientem. Na zakończenie odpowiada na pytanie, jak skutecznie realizować przygotowane i zaplanowane działania, aby przyniosły one zamierzone korzyści.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Na początku nie znajduje się słowo, lecz CEL. W świecie marketingu można wyróżnić dwa podejścia do działań. Pierwsze cechuje się doraźnym i przypadkowym charakterem — pojawia się potrzeba, więc poszukujemy pomysłu na reakcję, przeprowadzamy kampanię, tworzymy hasła i reklamy, zarządzamy budżetem, mierzymy efekty i uspokajamy się, aż do kolejnej potrzeby. Drugie podejście polega na celowym planowaniu. Zanim zaczniemy jakiekolwiek działania promocyjne, analizujemy nasz główny cel, a następnie planujemy i realizujemy nasze strategie marketingowe z myślą o jego osiągnięciu. Niniejsza książka, przedstawiająca kompleksowe podejście do marketingu treści, została stworzona z myślą o tych, którzy chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć swoje działania.

Autor książki systematycznie wprowadza czytelnika w tematykę content marketingu. Wyjaśnia, czym jest marketing treści i jakie zasady psychologiczne są jego fundamentem. Pokazuje, jak można uprościć pracę, korzystając z piramidy produktywności, oraz tłumaczy podstawy strategii tworzenia treści w marketingu. Podkreśla znaczenie organicznego contentu i tłumaczy, jak osiągnąć lepsze rezultaty przy niższych kosztach dzięki synergii treści. W kolejnych rozdziałach książka przechodzi do praktycznych aspektów, takich jak tworzenie kalendarza sprzedażowego i sposób pozycjonowania produktów i usług. Porusza również temat roli odpowiednich kanałów komunikacji z klientem. Na zakończenie odpowiada na pytanie, jak skutecznie realizować przygotowane i zaplanowane działania, aby przyniosły one zamierzone korzyści.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 20.71 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 216
Rok wydania: 2023
Rozmiar: 140 × 208 mm
ID: 9788328396616

Inne książki: Dariusz Puzyrkiewicz

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info