Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Bez osobowości
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Bez osobowości to wyjątkowy podręcznik pełen użytecznych narzędzi, technik i porad, które pomagają skutecznie przejść od teoretycznych rozważań do konkretnych działań. Znajdziesz w nim także zestaw list kontrolnych, ankiet oraz innych wartościowych materiałów, które ułatwią codzienną pracę w świecie biznesu. W dobie XXI wieku, ważne jest, aby zarówno marki, jak i produkty posiadały dynamiczną osobowość, która przyciągnie uwagę klientów. Niestety, wiele firm zasłania się warstwami sloganów i reklam, eliminując swoją autentyczność. Rohit Bhargava, ekspert w dziedzinie komunikacji społecznej, krytykuje takie podejście. Proponuje nowe metody na odkrycie prawdziwej tożsamości marki, pozbywając się pustych schematów i przywracając jej ducha. Bhargava dzieli się przemyśleniami na temat różnych aspektów, od charakterystycznej dla pewnych miast estetyki, przez wpływ mangi na branżę komiksową, aż po unikalne strategie marek takich jak Intel, Boeing czy ING, podkreślając istotność posiadania osobowości w działalności biznesowej. Z tej książki dowiesz się, jak: - rozpoznać i odrzucić powszechne mity, które wprowadzają w błąd wielu marketerów, - odkryć osobowość swojej marki i produktu, by opracować efektywną strategię komunikacji, - stworzyć przekonującą opowieść marketingową, wykorzystując techniki zaczerpnięte od najlepszych scenarzystów Hollywood, - skorzystać z potencjału tzw. przypadkowych rzeczników, - przezwyciężyć trudności związane z wpływem przełożonych, współpracowników, inwestorów i prawników, nie ryzykując przy tym ani swojej pozycji w pracy, ani wypalenia zawodowego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Bez osobowości to wyjątkowy podręcznik pełen użytecznych narzędzi, technik i porad, które pomagają skutecznie przejść od teoretycznych rozważań do konkretnych działań. Znajdziesz w nim także zestaw list kontrolnych, ankiet oraz innych wartościowych materiałów, które ułatwią codzienną pracę w świecie biznesu. W dobie XXI wieku, ważne jest, aby zarówno marki, jak i produkty posiadały dynamiczną osobowość, która przyciągnie uwagę klientów. Niestety, wiele firm zasłania się warstwami sloganów i reklam, eliminując swoją autentyczność. Rohit Bhargava, ekspert w dziedzinie komunikacji społecznej, krytykuje takie podejście. Proponuje nowe metody na odkrycie prawdziwej tożsamości marki, pozbywając się pustych schematów i przywracając jej ducha. Bhargava dzieli się przemyśleniami na temat różnych aspektów, od charakterystycznej dla pewnych miast estetyki, przez wpływ mangi na branżę komiksową, aż po unikalne strategie marek takich jak Intel, Boeing czy ING, podkreślając istotność posiadania osobowości w działalności biznesowej. Z tej książki dowiesz się, jak: - rozpoznać i odrzucić powszechne mity, które wprowadzają w błąd wielu marketerów, - odkryć osobowość swojej marki i produktu, by opracować efektywną strategię komunikacji, - stworzyć przekonującą opowieść marketingową, wykorzystując techniki zaczerpnięte od najlepszych scenarzystów Hollywood, - skorzystać z potencjału tzw. przypadkowych rzeczników, - przezwyciężyć trudności związane z wpływem przełożonych, współpracowników, inwestorów i prawników, nie ryzykując przy tym ani swojej pozycji w pracy, ani wypalenia zawodowego.
