Książka - Bez osobowości

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Bez osobowości

Bez osobowości

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Bez osobowości to wyjątkowy podręcznik pełen użytecznych narzędzi, technik i porad, które pomagają skutecznie przejść od teoretycznych rozważań do konkretnych działań. Znajdziesz w nim także zestaw list kontrolnych, ankiet oraz innych wartościowych materiałów, które ułatwią codzienną pracę w świecie biznesu. W dobie XXI wieku, ważne jest, aby zarówno marki, jak i produkty posiadały dynamiczną osobowość, która przyciągnie uwagę klientów. Niestety, wiele firm zasłania się warstwami sloganów i reklam, eliminując swoją autentyczność. Rohit Bhargava, ekspert w dziedzinie komunikacji społecznej, krytykuje takie podejście. Proponuje nowe metody na odkrycie prawdziwej tożsamości marki, pozbywając się pustych schematów i przywracając jej ducha. Bhargava dzieli się przemyśleniami na temat różnych aspektów, od charakterystycznej dla pewnych miast estetyki, przez wpływ mangi na branżę komiksową, aż po unikalne strategie marek takich jak Intel, Boeing czy ING, podkreślając istotność posiadania osobowości w działalności biznesowej. Z tej książki dowiesz się, jak: - rozpoznać i odrzucić powszechne mity, które wprowadzają w błąd wielu marketerów, - odkryć osobowość swojej marki i produktu, by opracować efektywną strategię komunikacji, - stworzyć przekonującą opowieść marketingową, wykorzystując techniki zaczerpnięte od najlepszych scenarzystów Hollywood, - skorzystać z potencjału tzw. przypadkowych rzeczników, - przezwyciężyć trudności związane z wpływem przełożonych, współpracowników, inwestorów i prawników, nie ryzykując przy tym ani swojej pozycji w pracy, ani wypalenia zawodowego.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Bez osobowości to wyjątkowy podręcznik pełen użytecznych narzędzi, technik i porad, które pomagają skutecznie przejść od teoretycznych rozważań do konkretnych działań. Znajdziesz w nim także zestaw list kontrolnych, ankiet oraz innych wartościowych materiałów, które ułatwią codzienną pracę w świecie biznesu. W dobie XXI wieku, ważne jest, aby zarówno marki, jak i produkty posiadały dynamiczną osobowość, która przyciągnie uwagę klientów. Niestety, wiele firm zasłania się warstwami sloganów i reklam, eliminując swoją autentyczność. Rohit Bhargava, ekspert w dziedzinie komunikacji społecznej, krytykuje takie podejście. Proponuje nowe metody na odkrycie prawdziwej tożsamości marki, pozbywając się pustych schematów i przywracając jej ducha. Bhargava dzieli się przemyśleniami na temat różnych aspektów, od charakterystycznej dla pewnych miast estetyki, przez wpływ mangi na branżę komiksową, aż po unikalne strategie marek takich jak Intel, Boeing czy ING, podkreślając istotność posiadania osobowości w działalności biznesowej. Z tej książki dowiesz się, jak: - rozpoznać i odrzucić powszechne mity, które wprowadzają w błąd wielu marketerów, - odkryć osobowość swojej marki i produktu, by opracować efektywną strategię komunikacji, - stworzyć przekonującą opowieść marketingową, wykorzystując techniki zaczerpnięte od najlepszych scenarzystów Hollywood, - skorzystać z potencjału tzw. przypadkowych rzeczników, - przezwyciężyć trudności związane z wpływem przełożonych, współpracowników, inwestorów i prawników, nie ryzykując przy tym ani swojej pozycji w pracy, ani wypalenia zawodowego.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 21.81 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 332
Rok wydania: 2014
Rozmiar: 140 × 200 mm
ID: 9788326433788
Autorzy:

Dane producenta:

Wolters Kluwer , Przyokopowa 13, 01-208 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 801044545

Inne książki: Rohit Bhargava

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info