Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Będę dorosły. Materiały edukacyjne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Seria książek edukacyjnych stworzona z myślą o uczniach z niepełnosprawnością intelektualną została opracowana na bazie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 roku. Stanowi ona wartościowe narzędzie wspierające nauczycieli i terapeutów w przeprowadzaniu zajęć zgodnych z obowiązującą podstawą programową. Książka koncentruje się na tematyce rozdziału "Będę dorosły", a do zilustrowania omawianych zagadnień użyto fotografii. Strony parzyste zawierają zdjęcia skierowane do ucznia, podczas gdy na nieparzystych znajdują się pytania, które czytane są przez nauczyciela, terapeutę lub rodzica. Początkowe pytania odnoszą się bezpośrednio do fotografii, a kolejne pomagają w pogłębieniu zrozumienia tematu oraz rozwijaniu nowych umiejętności. Końcowe pytania odwołują się do osobistych doświadczeń ucznia. Pod pytaniami umieszczono ćwiczenia, których celem jest utrwalenie przyswojonej wiedzy przez dziecko.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Seria książek edukacyjnych stworzona z myślą o uczniach z niepełnosprawnością intelektualną została opracowana na bazie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 roku. Stanowi ona wartościowe narzędzie wspierające nauczycieli i terapeutów w przeprowadzaniu zajęć zgodnych z obowiązującą podstawą programową. Książka koncentruje się na tematyce rozdziału "Będę dorosły", a do zilustrowania omawianych zagadnień użyto fotografii. Strony parzyste zawierają zdjęcia skierowane do ucznia, podczas gdy na nieparzystych znajdują się pytania, które czytane są przez nauczyciela, terapeutę lub rodzica. Początkowe pytania odnoszą się bezpośrednio do fotografii, a kolejne pomagają w pogłębieniu zrozumienia tematu oraz rozwijaniu nowych umiejętności. Końcowe pytania odwołują się do osobistych doświadczeń ucznia. Pod pytaniami umieszczono ćwiczenia, których celem jest utrwalenie przyswojonej wiedzy przez dziecko.
