Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Bacon Logika wrażenia
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zadanie malarza polega na ukazaniu fundamentalnej jedności zmysłów, gdzie wielozmysłowa Figura nabiera widzialności. Jest to jednak możliwe jedynie wtedy, gdy wrażenie, w tym przypadku wizualne, łączy się bezpośrednio z życiową siłą przepływającą przez wszystkie zmysły, przenikając je. Siłą tą jest Rytm, który przewyższa pojedyncze doznania takie jak wzrok czy słuch. Kiedy Rytm angażuje słuch, staje się muzyką, gdy angażuje wzrok, przejawia się jako malarstwo. Według Cezanne'a, zmysłowa logika nie da się opisać w pełni racjonalnymi czy kognitywnymi środkami. Chodzi tu o relację rytmu i wrażenia, które definiują, jakie obszary i poziomy przenikają każdą percepcję. Rytm ten przenika obrazy tak, jak w muzyce – to pulsowanie świata, który mnie otacza i wchłania moją jaźń, a jednocześnie jaźń, która otwiera się na świat i go kształtuje.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zadanie malarza polega na ukazaniu fundamentalnej jedności zmysłów, gdzie wielozmysłowa Figura nabiera widzialności. Jest to jednak możliwe jedynie wtedy, gdy wrażenie, w tym przypadku wizualne, łączy się bezpośrednio z życiową siłą przepływającą przez wszystkie zmysły, przenikając je. Siłą tą jest Rytm, który przewyższa pojedyncze doznania takie jak wzrok czy słuch. Kiedy Rytm angażuje słuch, staje się muzyką, gdy angażuje wzrok, przejawia się jako malarstwo. Według Cezanne'a, zmysłowa logika nie da się opisać w pełni racjonalnymi czy kognitywnymi środkami. Chodzi tu o relację rytmu i wrażenia, które definiują, jakie obszary i poziomy przenikają każdą percepcję. Rytm ten przenika obrazy tak, jak w muzyce – to pulsowanie świata, który mnie otacza i wchłania moją jaźń, a jednocześnie jaźń, która otwiera się na świat i go kształtuje.
