Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Audiodeskrypcja w nauczaniu... EW 2 2020/2021
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Audiodeskrypcja w edukacji – usłyszeć i zobaczyć to książka, która udowadnia, że audiodeskrypcja nie jest przeznaczona wyłącznie dla dorosłych z dysfunkcją wzroku. Autorzy chcą zachęcić nauczycieli do włączenia elementów audiodeskrypcji w zajęcia z języka polskiego w najmłodszych klasach podstawówki, od I do III. Publikacja łączy w sobie aspekty teoretyczne z praktycznymi, oferując różnorodne propozycje i pomysły na działania, które można dostosować i modyfikować według własnych potrzeb i pomysłów. Intencją jest, by nauczyciele czerpali z tych materiałów inspirację, rozwijając i wprowadzając własne metody pracy odpowiadające potrzebom ich uczniów. Jako eksperci, którzy najlepiej znają swoich wychowanków, będą mogli stworzyć atrakcyjne i angażujące ścieżki dydaktyczne. Publikacja ma na celu wspieranie nauczycieli w odnajdywaniu nowych treści i rozwiazań, urozmaicających tradycyjny program nauczania, co sprawi, że lekcje języka polskiego będą fascynującą podróżą edukacyjną.
-dr Beata Jerzakowska-Kibenko
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Audiodeskrypcja w edukacji – usłyszeć i zobaczyć to książka, która udowadnia, że audiodeskrypcja nie jest przeznaczona wyłącznie dla dorosłych z dysfunkcją wzroku. Autorzy chcą zachęcić nauczycieli do włączenia elementów audiodeskrypcji w zajęcia z języka polskiego w najmłodszych klasach podstawówki, od I do III. Publikacja łączy w sobie aspekty teoretyczne z praktycznymi, oferując różnorodne propozycje i pomysły na działania, które można dostosować i modyfikować według własnych potrzeb i pomysłów. Intencją jest, by nauczyciele czerpali z tych materiałów inspirację, rozwijając i wprowadzając własne metody pracy odpowiadające potrzebom ich uczniów. Jako eksperci, którzy najlepiej znają swoich wychowanków, będą mogli stworzyć atrakcyjne i angażujące ścieżki dydaktyczne. Publikacja ma na celu wspieranie nauczycieli w odnajdywaniu nowych treści i rozwiazań, urozmaicających tradycyjny program nauczania, co sprawi, że lekcje języka polskiego będą fascynującą podróżą edukacyjną.
-dr Beata Jerzakowska-Kibenko
