Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Aplikacje 3D. Przewodnik po HTML5, WebGL i CSS3
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jeszcze do niedawna, aby móc korzystać z zaawansowanej grafiki 3D w przeglądarkach internetowych, konieczne było instalowanie dodatkowych wtyczek oraz nauka nowych narzędzi. Dzięki HTML5 oraz WebGL te czasy powoli stają się przeszłością! Obecnie możesz w pełni korzystać z imponujących możliwości, jakie oferuje ten duet, zaskakując użytkowników atrakcyjnymi efektami 3D.
Ta książka jest całkowicie poświęcona sztuce kreowania trójwymiarowej grafiki w przeglądarkach internetowych. Odkryj jej zawartość, by dowiedzieć się, jak za pomocą API WebGL renderować grafikę 3D w czasie rzeczywistym. Wśród kolejnych tematów znajdziesz szczegółowe informacje na temat biblioteki JavaScript Three.js, która znacząco ułatwia pracę programisty. Dalej, zgłębisz zasady korzystania z zaawansowanych efektów CSS3 do tworzenia trójwymiarowych animacji. Ponadto, książka zaprezentuje szczegóły dotyczące tworzenia aplikacji na urządzenia mobilne. Nie umknie Ci również przegląd narzędzi do tworzenia 3D modeli oraz animacji, zarówno tych tradycyjnych, jak i działających w trybie online. Ta publikacja to idealna lektura dla każdego dewelopera, który pragnie wzbogacić swoje umiejętności o elementy grafiki 3D.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jeszcze do niedawna, aby móc korzystać z zaawansowanej grafiki 3D w przeglądarkach internetowych, konieczne było instalowanie dodatkowych wtyczek oraz nauka nowych narzędzi. Dzięki HTML5 oraz WebGL te czasy powoli stają się przeszłością! Obecnie możesz w pełni korzystać z imponujących możliwości, jakie oferuje ten duet, zaskakując użytkowników atrakcyjnymi efektami 3D.
Ta książka jest całkowicie poświęcona sztuce kreowania trójwymiarowej grafiki w przeglądarkach internetowych. Odkryj jej zawartość, by dowiedzieć się, jak za pomocą API WebGL renderować grafikę 3D w czasie rzeczywistym. Wśród kolejnych tematów znajdziesz szczegółowe informacje na temat biblioteki JavaScript Three.js, która znacząco ułatwia pracę programisty. Dalej, zgłębisz zasady korzystania z zaawansowanych efektów CSS3 do tworzenia trójwymiarowych animacji. Ponadto, książka zaprezentuje szczegóły dotyczące tworzenia aplikacji na urządzenia mobilne. Nie umknie Ci również przegląd narzędzi do tworzenia 3D modeli oraz animacji, zarówno tych tradycyjnych, jak i działających w trybie online. Ta publikacja to idealna lektura dla każdego dewelopera, który pragnie wzbogacić swoje umiejętności o elementy grafiki 3D.
