Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Android w praktyce. Projektowanie aplikacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Android to najbardziej powszechna platforma dla urządzeń mobilnych, takich jak telefony i tablety. Każdego dnia setki tysięcy nowych urządzeń z Androidem są aktywowane na całym świecie. Dla osób chcących tworzyć oprogramowanie na tę platformę, oznacza to możliwość dotarcia do milionów użytkowników. Książka adresowana jest do tych, którzy pragną nauczyć się od podstaw tworzenia aplikacji na Androida, co różni się znacznie od programowania na komputery stacjonarne, i rozpocząć własne projekty z użyciem dostępnych narzędzi i komponentów.
"Android w praktyce" to kompleksowy przewodnik, który prowadzi czytelnika przez cały proces tworzenia aplikacji - od konfiguracji środowiska pracy, przez składniki projektu, interfejs użytkownika, zarządzanie bazami danych, komunikację przez Internet, po uruchamianie aplikacji na urządzeniach fizycznych i wirtualnych. Książka składa się z dwóch części: pierwsza wprowadza w mechanikę i filozofię działania aplikacji mobilnych, zilustrowaną przykładami, a druga zawiera konkretne przykłady, jak maksymalnie wykorzystać możliwości oferowane przez urządzenia z Androidem.
Aby w pełni skorzystać z książki, czytelnik powinien mieć podstawową znajomość języka Java, umiejętności w projektowaniu aplikacji, a także doświadczenie w korzystaniu z Eclipse. Z pomocą tej publikacji nauczy się m.in. jak w kilku krokach stworzyć swoją pierwszą aplikację na Androida, jakie są kluczowe komponenty aplikacji mobilnej, jak działa cykl życia aplikacji, jak projektować interfejsy użytkownika, przygotowywać zasoby czy projektować i implementować bazy danych SQLite. Ponadto, książka objęła także tworzenie zaawansowanej grafiki 2D i 3D oraz konfigurację emulatora urządzenia mobilnego - AVD.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Android to najbardziej powszechna platforma dla urządzeń mobilnych, takich jak telefony i tablety. Każdego dnia setki tysięcy nowych urządzeń z Androidem są aktywowane na całym świecie. Dla osób chcących tworzyć oprogramowanie na tę platformę, oznacza to możliwość dotarcia do milionów użytkowników. Książka adresowana jest do tych, którzy pragną nauczyć się od podstaw tworzenia aplikacji na Androida, co różni się znacznie od programowania na komputery stacjonarne, i rozpocząć własne projekty z użyciem dostępnych narzędzi i komponentów.
"Android w praktyce" to kompleksowy przewodnik, który prowadzi czytelnika przez cały proces tworzenia aplikacji - od konfiguracji środowiska pracy, przez składniki projektu, interfejs użytkownika, zarządzanie bazami danych, komunikację przez Internet, po uruchamianie aplikacji na urządzeniach fizycznych i wirtualnych. Książka składa się z dwóch części: pierwsza wprowadza w mechanikę i filozofię działania aplikacji mobilnych, zilustrowaną przykładami, a druga zawiera konkretne przykłady, jak maksymalnie wykorzystać możliwości oferowane przez urządzenia z Androidem.
Aby w pełni skorzystać z książki, czytelnik powinien mieć podstawową znajomość języka Java, umiejętności w projektowaniu aplikacji, a także doświadczenie w korzystaniu z Eclipse. Z pomocą tej publikacji nauczy się m.in. jak w kilku krokach stworzyć swoją pierwszą aplikację na Androida, jakie są kluczowe komponenty aplikacji mobilnej, jak działa cykl życia aplikacji, jak projektować interfejsy użytkownika, przygotowywać zasoby czy projektować i implementować bazy danych SQLite. Ponadto, książka objęła także tworzenie zaawansowanej grafiki 2D i 3D oraz konfigurację emulatora urządzenia mobilnego - AVD.
