Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Aktywność innowacyjna polskich małych i średnich przedsiębiorstw
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Analiza innowacyjności polskich przedsiębiorstw, które przyczyniają się do tworzenia PKB naszego kraju, ma kluczowe znaczenie zarówno dla rozwoju wiedzy naukowej, jak i kształtowania strategii rozwoju gospodarczego. Rozumienie potencjału innowacyjnego firm jest nieodzowne w planowaniu działań mających na celu modernizację gospodarki. Innowacyjność stanowi fundament przewagi konkurencyjnej, co czyni jej poziom istotnym dla przetrwania i rozwoju organizacji na arenie krajowej oraz międzynarodowej. Obecnie niski poziom innowacyjności polskiej gospodarki, będący odzwierciedleniem stanu poszczególnych przedsiębiorstw, wymaga dokładnej analizy. Prezentowana książka nie tylko diagnozuje innowacyjną działalność w sektorze małych i średnich firm, ale także przedstawia jej funkcjonowanie w kontekście globalnych kryzysów, które oddziałują na państwa na całym świecie. Publikacja ta jest skierowana nie tylko do badaczy procesów innowacyjnych w sektorze MŚP, ale również, co równie istotne, do osób odpowiedzialnych za strategię poprawy gospodarki Polski poprzez zwiększenie jej innowacyjności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Analiza innowacyjności polskich przedsiębiorstw, które przyczyniają się do tworzenia PKB naszego kraju, ma kluczowe znaczenie zarówno dla rozwoju wiedzy naukowej, jak i kształtowania strategii rozwoju gospodarczego. Rozumienie potencjału innowacyjnego firm jest nieodzowne w planowaniu działań mających na celu modernizację gospodarki. Innowacyjność stanowi fundament przewagi konkurencyjnej, co czyni jej poziom istotnym dla przetrwania i rozwoju organizacji na arenie krajowej oraz międzynarodowej. Obecnie niski poziom innowacyjności polskiej gospodarki, będący odzwierciedleniem stanu poszczególnych przedsiębiorstw, wymaga dokładnej analizy. Prezentowana książka nie tylko diagnozuje innowacyjną działalność w sektorze małych i średnich firm, ale także przedstawia jej funkcjonowanie w kontekście globalnych kryzysów, które oddziałują na państwa na całym świecie. Publikacja ta jest skierowana nie tylko do badaczy procesów innowacyjnych w sektorze MŚP, ale również, co równie istotne, do osób odpowiedzialnych za strategię poprawy gospodarki Polski poprzez zwiększenie jej innowacyjności.
