InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka jest owocem konkursu na kompozycje fortepianowa ogłosonego z okazji 25-lecia Wydawnictwa Muzycznego ABSONIC. Mimo tytułu książka zawiera aż 32 kompozycje. Jury pod przewodnictwem Grzegorza Templina chciało bowiem docenić jak największe grono twórców.Kompozycje dojrzałych muzyków sąsiadują w nim z utworami dzieci zaczynających dopiero przygodę z muzyką. Kierują się one często nie zasadami muzyki, ale czymś bardziej pierwotnym, układaniem dźwięków w muzyczne opowieści. W książce znajdziecie więc Państwo zarówno proste utwory metodyczne, rozwijające etiudy, formy wariacyjne, jak i utwory z wyraźnym wpływem muzyki jazzowej lub współczesnej (atonalnej). Są popisowe przebiegi po klawiszach, jak i powoli wybrzmiewające współbrzmienia wprowadzające nostalgiczny, filmowy nastrój. Utwory figlarne sąsiadują z patetycznymi, słoneczne z zimowymi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka jest owocem konkursu na kompozycje fortepianowa ogłosonego z okazji 25-lecia Wydawnictwa Muzycznego ABSONIC. Mimo tytułu książka zawiera aż 32 kompozycje. Jury pod przewodnictwem Grzegorza Templina chciało bowiem docenić jak największe grono twórców.Kompozycje dojrzałych muzyków sąsiadują w nim z utworami dzieci zaczynających dopiero przygodę z muzyką. Kierują się one często nie zasadami muzyki, ale czymś bardziej pierwotnym, układaniem dźwięków w muzyczne opowieści. W książce znajdziecie więc Państwo zarówno proste utwory metodyczne, rozwijające etiudy, formy wariacyjne, jak i utwory z wyraźnym wpływem muzyki jazzowej lub współczesnej (atonalnej). Są popisowe przebiegi po klawiszach, jak i powoli wybrzmiewające współbrzmienia wprowadzające nostalgiczny, filmowy nastrój. Utwory figlarne sąsiadują z patetycznymi, słoneczne z zimowymi.