Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
100 taktycznych zasad przywództwa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Pracując jako menedżer sprzedaży, często stawałem w obliczu problemów z motywacją zespołu, niskimi wynikami i wysoką rotacją pracowników. Moja pierwsza drużyna handlowa rozpadła się, a ja nie potrafiłem zrozumieć, dlaczego tak się stało. Gdy w końcu zidentyfikowałem przyczyny problemów, zacząłem konsekwentnie opracowywać strategię budowania skutecznego i zaangażowanego zespołu sprzedażowego. W rezultacie mój kolejny zespół stał się najlepszym wśród 70 innych, w firmie zatrudniającej 3500 osób – największym call center w Polsce.
Ta książka oferuje krok po kroku sposób na stworzenie silnego, lojalnego i efektywnego zespołu w realiach polskiego biznesu. Wiedza zawarta w niej to efekt wielu nieudanych decyzji, licznych rozmów – zarówno radosnych, jak i trudnych – z pracownikami, godzin prób i kosztownych błędów. To wynik 11 lat doświadczeń zawodowych jako handlowiec, menedżer i przedsiębiorca, miesiące przemyśleń nad najlepszymi strategiami przywódczymi oraz tygodnie poświęcone na analizę, planowanie i działanie.
Prawdziwym wyzwaniem dla każdego szefa jest sprawienie, by jego zespół pracował efektywnie, nawet jeśli szefa nie ma w pobliżu. Dzięki tej publikacji nauczysz się, jak zbudować drużynę, która zawsze osiągnie zamierzone cele, niezależnie od obecności lidera. Książka ta stanowi esencję mojego 11-letniego doświadczenia, oferując 100 zasad, które pokazują, jak stać się prawdziwym liderem, zdolnym wynieść swój zespół na wyżyny jego możliwości.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Pracując jako menedżer sprzedaży, często stawałem w obliczu problemów z motywacją zespołu, niskimi wynikami i wysoką rotacją pracowników. Moja pierwsza drużyna handlowa rozpadła się, a ja nie potrafiłem zrozumieć, dlaczego tak się stało. Gdy w końcu zidentyfikowałem przyczyny problemów, zacząłem konsekwentnie opracowywać strategię budowania skutecznego i zaangażowanego zespołu sprzedażowego. W rezultacie mój kolejny zespół stał się najlepszym wśród 70 innych, w firmie zatrudniającej 3500 osób – największym call center w Polsce.
Ta książka oferuje krok po kroku sposób na stworzenie silnego, lojalnego i efektywnego zespołu w realiach polskiego biznesu. Wiedza zawarta w niej to efekt wielu nieudanych decyzji, licznych rozmów – zarówno radosnych, jak i trudnych – z pracownikami, godzin prób i kosztownych błędów. To wynik 11 lat doświadczeń zawodowych jako handlowiec, menedżer i przedsiębiorca, miesiące przemyśleń nad najlepszymi strategiami przywódczymi oraz tygodnie poświęcone na analizę, planowanie i działanie.
Prawdziwym wyzwaniem dla każdego szefa jest sprawienie, by jego zespół pracował efektywnie, nawet jeśli szefa nie ma w pobliżu. Dzięki tej publikacji nauczysz się, jak zbudować drużynę, która zawsze osiągnie zamierzone cele, niezależnie od obecności lidera. Książka ta stanowi esencję mojego 11-letniego doświadczenia, oferując 100 zasad, które pokazują, jak stać się prawdziwym liderem, zdolnym wynieść swój zespół na wyżyny jego możliwości.
