Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
100 idei, które zmieniły reklamę
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W najnowszej książce z cyklu "100 idei" autor przedstawił bogaty wybór tematów związanych z historią reklamy. Znajdziemy tutaj 100 kluczowych aspektów tej dziedziny, dzięki czemu możemy dowiedzieć się więcej o różnorodnych rodzajach, metodach i technikach wykorzystywanych przez twórców reklam. Książka ożywia historię reklamy, przedstawiając jej początki, rozwój w różnych mediach, oraz analizując zmieniające się podejście do konsumentów i strategie używane przez czołowe firmy reklamowe na przestrzeni lat. To fascynująca lektura dla każdego, kto interesuje się tym, jak reklama ewoluowała, dostosowując się do zmieniających się zjawisk społecznych.
Wydawnictwo TMC 2014, ISBN: 9788363688042, format 210x270 mm, 216 stron, oprawa miękka.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W najnowszej książce z cyklu "100 idei" autor przedstawił bogaty wybór tematów związanych z historią reklamy. Znajdziemy tutaj 100 kluczowych aspektów tej dziedziny, dzięki czemu możemy dowiedzieć się więcej o różnorodnych rodzajach, metodach i technikach wykorzystywanych przez twórców reklam. Książka ożywia historię reklamy, przedstawiając jej początki, rozwój w różnych mediach, oraz analizując zmieniające się podejście do konsumentów i strategie używane przez czołowe firmy reklamowe na przestrzeni lat. To fascynująca lektura dla każdego, kto interesuje się tym, jak reklama ewoluowała, dostosowując się do zmieniających się zjawisk społecznych.
Wydawnictwo TMC 2014, ISBN: 9788363688042, format 210x270 mm, 216 stron, oprawa miękka.
