Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Żmijowe gniazdo
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Edmur Anvil, władca Esenii, marzy o stworzeniu potężnego imperium, które obejmie swoim rządami. Jako młody król jest zafascynowany dokonaniami swojego przodka Edmura Pirata i gotów poświęcić wszystko, by zdobyć absolutną władzę i podporządkować sobie sąsiednie narody, zwłaszcza te posługujące się magią. Jego doradcy, zaniepokojeni perspektywą nieuniknionej wojny, próbują skierować uwagę króla na przyjemności życia dworskiego: towarzystwo kobiet, wino i gry hazardowe. Jednak pomimo tych rozrywek Edmur nie rezygnuje ze swoich ambicji; wręcz przeciwnie, realizuje je z niezwykłą determinacją.
W obliczu nadciągającego niebezpieczeństwa, Nair i Kal oraz Sylowie mobilizują swoje siły i przygotowują się do zbrojnego konfliktu, który ma wybuchnąć w Morovii. W międzyczasie Kosiarze, elitarna jednostka Edmura, prowadzą tajemniczą misję, mogącą przesądzić o losach wojny. Co więcej, nie jest jasne, kto uciekł z zamku w Esenii i teraz zmierza ku Sylii oraz jakie zamiary ma tajemnicza Marianna de Rodhe. Zbliża się nieuchronny konflikt, którego zasięg i skutki są trudne do przewidzenia, a który na pewno przyniesie cierpienie i śmierć tysiącom ludzi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Edmur Anvil, władca Esenii, marzy o stworzeniu potężnego imperium, które obejmie swoim rządami. Jako młody król jest zafascynowany dokonaniami swojego przodka Edmura Pirata i gotów poświęcić wszystko, by zdobyć absolutną władzę i podporządkować sobie sąsiednie narody, zwłaszcza te posługujące się magią. Jego doradcy, zaniepokojeni perspektywą nieuniknionej wojny, próbują skierować uwagę króla na przyjemności życia dworskiego: towarzystwo kobiet, wino i gry hazardowe. Jednak pomimo tych rozrywek Edmur nie rezygnuje ze swoich ambicji; wręcz przeciwnie, realizuje je z niezwykłą determinacją.
W obliczu nadciągającego niebezpieczeństwa, Nair i Kal oraz Sylowie mobilizują swoje siły i przygotowują się do zbrojnego konfliktu, który ma wybuchnąć w Morovii. W międzyczasie Kosiarze, elitarna jednostka Edmura, prowadzą tajemniczą misję, mogącą przesądzić o losach wojny. Co więcej, nie jest jasne, kto uciekł z zamku w Esenii i teraz zmierza ku Sylii oraz jakie zamiary ma tajemnicza Marianna de Rodhe. Zbliża się nieuchronny konflikt, którego zasięg i skutki są trudne do przewidzenia, a który na pewno przyniesie cierpienie i śmierć tysiącom ludzi.
